۰ نظر
۲۰۵ بازدید

داود طلوعی مطلق

استقبال از کاروان خدام آستان قدس رضوی با حضور پرشور مردم روستای سیدصفی

سادات خون گرم و مهمان نواز امامزاده میرسالار(ع)روستای سیدصفی دل های خود را فرش راه خدام امام هشتم (ع) کردند و با برگزاری مراسم استقبال پرشور، ارادت خود را به این امام همام نشان دادند.
کد خبر : 33795
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 7:20

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا آیین استقبال از کاروان خدام آستان قدس رضوی با حضور پرشور مردم روستای سیدصفی برگزار شد.

سید یوسف فخرایی دهیار روستای سیدصفی گفت خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) در جمع سادات جلیل القدر امامزاده میرسالار.ع. روستای سیدصفی تشریف فرما شدند.

جمعیت قابل توجهی از اهالی روستای سیدصفی ساعاتی قبل از ورود کاروان زیر سایه خورشید در جوار گلزار شهدای سیدصفی در انتظار خادمان حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بودند.

بعد از ساعت‌ها انتظار مشتاقان و دلدادگانِ امامت و ولایت با شور و شعف، از خادمین حرم رضوی استقبال کردند که نوای «رضا؛ رضا» را سر می دادند،
دهیار روستای سیدصفی با اهدای گل به خادمان حرم مطهر آن امام به پیشباز رفتند و اهالی روستا با استقبالی بی نظیر عشق و ارادت خود به اهل بیت (ع) و به ویژه حضرت امام رضا (ع) را به منصه ظهور رساندند.
حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش برای عرض خیر مقدم پشت تریبون رفت و پس از تقدیر و تشکر از توجه تولیت آستان قدس رضوی به شهرستان بهمئی و حضور در جمع سادات امامزاده میرسالار.ع. روستای سیدصفی ، به تشریح کرامات امام هشتم(ع) شیعیان پرداخت.

در ادامه، کاروان خادمین با گرداندن پرچم سبز گنبد امام رضا (علیه السلام)، مردم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها دعوت کردند و برمزار شهیدان روستا گرد هم امده و نوای رضا رضا سر دادند فضایی عرفانی و سرشار از معنویت سیدصفی را فرا گرفته بود.
اهالی روستا و مهمانان و مدعوین که از روستاهای همجوار آمده بودند از راه دور اما قلبی نزدیک به امام هشتم شیعیان جهان سلام دادند.

سادات میرسالاری و انبوهی از مردم شهرستان بهمئی در مراسم حضور یافتند تا محبت و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیش از پیش نشان داده باشند.

سید یوسف فخرایی دهیار روستای سیدصفی در پایان از حضور کاروان و خادمان استان قدس رضوی، اهالی روستا،مسئولین شهرستانی حاضر در برنامه، روحانیت معزز، امام جمعه شهرستان بهمئی، بسیجیان و همه شیفتگان و عاشقان امام هشتم که در این مراسم معنوی گرد هم آمدند تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.