داود طلوعی مطلق

استیضاح فردی تاکتیک ایجاد خلأ در حاکمیت اجرایی است

جریان فتنه با مطرح کردن استیضاح رئیس جمهور دنبال پروژه بی‌دولت سازی و خلا حاکمیت اجرایی است.
کد خبر : 2482
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 - 14:41

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، به نقل از خبرگزاری فارس  حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به جلسه اخیر رهبر انقلاب درباره کرونا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب برای اینکه مدیریت جهادی و انقلابی صورت بگیرد به شخصه وارد عمل شدند و چنین جلسه‌ای برگزار و نکاتی در محورهای مختلف بیان فرمودند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: اولین نکته که بسیار مهم است اینکه برای مقابله با کرونا باید یک نسخه علاج و یک نقشه و تفکر نجات دهنده وجود داشته باشد در این راستا لازم است تفکر قرارگاهی، برنامه‌ریزی و عملیات قرارگاهی مد نظر قرار بگیرد و فرماندهی واحد باشد.

*بی‌توجهی به مطالبه چند ساله راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات

وی با بیان اینکه تاکید رهبری بر دولت الکترونیکی داغ دل ما را تازه کرد، گفت: سالهاست در دولت‌های مختلف رهبری برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات تذکر می دهند ولی هیچ اقدامی صورت نمی گیرد در فضای مجازی دشمن هر کاری دوست دارد انجام می دهد و از شبکه ملی خبری نشده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اضافه کرد: مطالبه همیشگی رهبری که مورد توجه قرار نگرفته است این است که مسئله فضای مجازی در دست دشمن به قتلگاه جوانان کشور تبدیل شده است.

*فضای مجازی تحت مدیریت دشمن، قتلگاه جوانان

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به منزله عدم استفاده از فضای مجازی نیست،گفت: منظور این نیست که فضای مجازی وجود نداشته باشد بلکه باید مدیریت شود جوان و دانش آموز نا آگاه جامعه دینی در قتلگاهی می رود ابزار مناسب در دست دستگاه امنیت برای مبارزه وجود ندارد به جوانان کشور که انرژی هسته‌ای و موتور جت می‌سازند در این زمینه اعتماد شود.

وحدانی‌فر تصریح کرد: رهبر انقلاب علاوه بر تذکرات بهداشتی استغفار عمومی را به عنوان شفابخش تذکر دادند.

*استیضاح جریانی مقدم بر فردی است

وی به نکته دیگر در فرمایشات رهبری یعنی بی‌حرمتی نسبت به مسؤولان ارشد کشور اشاره و بیان کرد:استیضاح جریانی بر استیضاح فردی مقدم است این باید مد نظر تحلیلگران باشد.

امام جمعه دهدشت گفت: امروز استیضاح باید جریانی باشد استیضاح رئیس جمهور محترم قبل از آنکه خواسته چاره اندیشان منفعل باشد خیلی قبل‌تر با تاکتیک از سوی جریان فتنه مطرح و بر طبل آن کوبیده شد جریان فتنه دنبال مسئله و پروژه بی سرسازی حاکمیت و دولت است.

وی با بیان اینکه هدف این جریان اشخاص نیست بلکه نتیجه عملی استضیاح پروژه بی‌دولت سازی و خلا حاکمیت اجرایی است، ادامه داد: در عراق و لبنان این کار را کردند اما بدانند اینجا جمهوری اسلامی با عزت و با اقتدار است اینجا حکومت تحت نظر ولی فقیه است خواص در بزنگاه‌ها نباید اشتباه کنند.

امام جمعه دهدشت در تبیین راهکار تصریح کرد: رهبری چند سال پیش در دیدار خبرگان فرمودند«باید در مقابل جریان غیر انقلابی داخل نظام ایستاد.» استیضاح جریانی چاره کار است خروجی و نسخه درمان،دولت جوان حزب الهی  خواهد بود.

وی تأکید کرد: چاره کار در این است که جریان فکری غلط با اقتصاد لیبرالی،با دستبوسی دشمن و توسل به دشمن و جریان غربگرایی را باید کنار گذاشت این خرد جمعی غلط را باید از کشور دور انداخت نه اینکه برخی در پازل دشمن نقش بازی کنند.

وحدانی‌فر اضافه کرد:  تاکید رهبری بر دولت جوان حزب الهی و نه انقلابی است تفاوت در این است که برخی‌ها از کلمه انقلابی سر از خوارج در بیاورند.

*خواب مکرون تعبیر نخواهد شد/مسلمانان بیدار و هوشیارند

خطیب نماز جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش اسلام ستیزی اخیر را یادآور شد و با محکومیت این اقدام گفت: خواب آشفته آقای مکرون برای رهبری اروپا تعبیر نخواهد شد.

وحدانی‌فر افزود: فرانسه کشوری بیش از پنج میلیون مسلمان دارای سابقه کهن تاریخی از اوایل اسلام است اینطور نیست که برخی فکر کنند می توان با این کار اسلام را از اروپا دور انداخت نه خیر،با فوت کردن نور خدا خاموش نمی شود.

وی با بیان اینکه دولت فرانسه برای اینکه بگوید اسلام دین تحجر و خشونت است در رسانه‌ها اجازه اهانت به پیامبر داده اما اجازه سوال از هولوکاست نمی‌دهند، ادامه داد: چه اشکال دارد جوان اروپایی و امریکایی مسئله هولوکاست را بداند؟ اگر ازادی بیان این است اجازه دهید جوانان درباره هولوکاست هم تحقیق کنند پای کار بیایند.

امام جمعه دهدشت گفت:اگر تصور بر این است که مانع اسلام می شوید اشتباه می‌کنید؛در قرآن سوزی هم فکر کردند جلوی اسلام را می‌گیرند اما جامعه مسلمان امروز هوشیار و بیدار است.

وی این اقدام سخیف را دارای معنای سیاسی دانست و گفت: آقای مکرون می‌خواهد با توهین به پیامبر(ص) سازش خلفا و رهبران نالایق با رژیم صهیونیست را پوشش رسانه ای دهد اصل مسئله این است که فکر جامعه مسلمان را به سمت توهین متمرکز کنند و از آن طرف روابط با رژیم صهیونیست را بر بلاد اسلام فراهم کنند.

وحدانی‌فر تأکید کرد: مسلمانان استوار و محکم ایتسادگی می‌کنندو اجازه نمی‌دهند بیش از این با اعتقادات بازی شود به زودی آقای مکرون پاسخ خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.