داود طلوعی مطلق

اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی منصوب شده اند

هیئت های اندیشه ورز به عنوان مهم ترین پشتوانه فکری، نقش بسزایی را در تحقق اهداف و ماموریت های بسیج برعهده دارند
کد خبر : 35628
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تیر 1401 - 16:51


به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سروان پاسدار جهانگیر آشنا مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی گفت: هیات های اندیشه ورز ، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بر مبنای راهبردی عقلانی برای تقویت نهاد های فکر سازی و ایده پردازی است که با مطالعه ، برنامه ریزی و تعالی ، نیازمند گرد آوری ، مستند سازی و جمع بندی ایده ها ، تجربیات و دیدگاه های خبرگان و افراد خلاق است تا ضمن استفاده از دستاوردها ؛ اندوخته ها و یافته های فکر بتوان به حل مشکلات موجود در سازمان در راستای ترویج روحیه و تفکر انقلابی و اسلامی سازی یاری رساند.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این جلسه با اشاره به اینکه ماموریت اصلی هیات های اندیشه ورز مساعدت و مشاورت در قلمرو سیاستگذاری ، گفتمان سازی ، پایش علمی و تشخیص نیازها و ارائه پیشنهاد های عملیاتی در راستای تعالی خواهد بود.
سرهنگ غلامی افزود :هیئت های اندیشه ورز به عنوان مهم ترین پشتوانه فکری، نقش بسزایی را در تحقق اهداف و ماموریت های بسیج برعهده دارند و مطالبه فرمانده معظم کل قوا در بیان عمومی و حکم رئیس سازمان بسیج ، ایجاد و ساماندهی هیئت های اندیشه ورز در تمام سطوح ، تکلیف ما را در ایجاد این مجموعه ارزشمند فکری و بهره مندی از ظرفیت نخبگی و خبرگی اعضای هیئت برای اعتلای بسیج دو چندان نموده است.
در پایان این جلسه با پیشنهاد مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی و باحکم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان مشخص شده اند.
در پایان این جلسه
مسعود فرحبخش بعنوان رئیس هئیت اندیشه ورز
محمد جهانی نایب رئیس هیئت اندیشه ورز
جهانگیر آشنا دبیر هیئت اندیشه ورز
و آقایان شمس الله خردمند؛سرحدی رحیمی؛جمعه جهاندیده؛سید زاهد افتخاری؛علی مومن طیبی منش؛چراغعلی ایراندوست ؛محمد شاد جهاندیده،علی شکیبا و نفسعلی ویسی بعنوان اعضای هیئت اندیشه ورز منصوب شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.