۰ نظر
۱۴۸ بازدید

مسلم مختاری

اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی شهرستان بهمئی مشخص شدند

ما وظیفه داریم امنیت و سلامت انتخابات را تامین نماییم تا زمينه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم شود.
کد خبر : 5785
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 23:49

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،بخشدار مرکزی بهمئی با اشاره به اینکه، هیأت های اجرایی انتخابات امروزه نقش بنیادین و اصولی را در فرآیند انتخابات بر عهده دارند گفت : فرآیند انتخاب کنندگی و انتخاب شوندگی به کلی تحت تأثیر این نهادها است و تبیین نقش و جایگاه هیأت های اجرایی نیازمند تشریح ترکیب و ساختار این هیأت ها و بررسی وظایف و اختیارات این هیأت ها می باشد که در اکثر موارد محدود به امور اجرایی هستند.

صدیقی فربخشدار مرکزی شهرستان بهمئی گفت : ما وظیفه داریم امنیت و سلامت انتخابات را تامین نماییم تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه، اعضای اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی انتخابات سال ۱۴۰۰ در این بخش مرکزی این شهرستان معرفی شدند گفت :امروز نشستی با حضور معتمدان محلی به منظور انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در محل بخشداری برگزار شد که در این نشست به ترتیب  عزیز خون جوزن، رحمان صدقی زاده، اصغر علی پور، محسن شجاعی نیا، سیف الله عسکری، عبدالمحمد خوب پور و خیبر سعیدی نژاد بعنوان اعضای اصلی و پنج نفر هم عضو علی البدل انتخاب شدند.

لازم به ذکر است که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ به صورت همزمان در نقاط مختلف کشور برگزار می شود.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.