داود طلوعی مطلق

افتتاحیه دومین دفتر نمایندگی عمر و سرمایه گذاری بیمه ی سامان در شهرستان بهمئی

دفتربیمه عمر و سرمایه گذاری سامان در شهرستان بهمئی بامدیریت جعفر رگبارمقدم با کد 47844 به نشانی:لیکک خیابان رهبری طبقه پایین درمانگاه رازی رسما افتتاح گردید
کد خبر : 19881
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 7:57

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا دومین دفتر نمایندگی عمر و سرمایه گذاری بیمه ی سامان امروز در شهر لیکک شهرستان بهمیی با حضور گرم مسولان شهرستان و مهمانان ویژه از نمایندگی بیمه سامان رسما افتتاح گردید .

در این افتتاحیه علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی ضمن تشکر از مسئولان بیمه اظهار امیدواری کرد: که افتتاح این دفتر موجب خیر و برکت برای شهروندان باشد  و بر لزوم ایجاد شرایط آسان برای بیمه و سرمایه گذاری تاکید کرد.

 حسین پور به نمایندگی از طرف مسئولان بیمه ضمن تشکر از حضور مسئولان شهرستان بهمیی در آیین افتتاحیه قول داد که خدمات گسترده و مفیدی را به شهروندان ارائه خواهیم داد و بر حمایت جدی خود و همکاران از این نمایندگی تاکید کرد.

در پایان افتتاحیه علیداد رگبارمقدم رئیس شورای شهر از حضور همه ی مسئولان علی محمدی فرماندار شهرستان، عباس مشیری شهردار ، عبدالرضاشجاعی عضوشورای شهر و امیرمسلمی نیا اداره ی فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی  که در این آیین حضوریافتند تقدیر و تشکر کرد .

رگبارمقدم اهم انتظارات از مدیران بالادستی بیمه را بیان کرد و از استقبال و حسن نیت آنها جهت دایر نمودن دفتر بیمه در این شهرستان تشکر نمود .

لازم به ذکر هست که  دفتربیمه عمر و سرمایه گذاری سامان در شهرستان بهمئی بامدیریت: جعفر رگبارمقدم با کد:۴۷۸۴۴ به نشانی:لیکک خیابان رهبری طبقه پایین درمانگاه رازی رسما افتتاح گردید و آماده ی خدمات رسانی در امور بیمه و سرمایه گذاری به همه ی شرکت ها و شهروندان عزیز میباشد.

درپایان به رسم یادبودلوح تقدیر از طرف بیمه سامان به میهمانان عزیزاهداء شد.

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.