۰ نظر
۲۴۶ بازدید

آسیه مجیدی مهر

افتتاحیه رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج /تجلیل از خانواده شهیدان خوب

مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، با حضور 23 تیم در کهگیلویه و بویراحمد آغاز بکار کرد.
کد خبر : 43378
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 8:28

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از  صبح زاگرس این رویداد ۴۸ ساعته تخصصی در سه بخش پویانمایی و انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره، برای شرکت در هرکدام از این سه بخش، حضور دارند.

چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج کهگیلویه و بویراحمد با هدف شناسایی ظرفیت های بالقوه و توانمند بسیج در حوزه تخصصی تولید محتوا، ارتقاء و رشد این توانمندیهای فنی و خلاقانه و همچنین شناسائی استعدادهای برتر مردمی در حوزه دیجیتال با هدف اشتغالزایی و رونق اقتصاد و کسب و کارهای دیجیتال هر ساله در کشور و این استان برگزار می‌شود.

در بخش پویا نمایی موضوعات جهاد تبیین، وحدت اسلامی، سبک زندگی، فرهنگ ایثار و مقاومت، آداب و رسوم، آسیب‌های اجتماعی و اهدای خون اهدای زندگی، در بخش نرم افزارهای ویژه تلفن همراه با موضوعات قرآن و عترت، جهاد خدمت، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، سبک زندگی و آموزش و تربیت و موضوعات بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه  قرآن و عترت، اقتدار ایران، سبک زندگی، بازی‌های آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش تعیین شده است.

مسئول مجمع فالین فضای مجازی در حاشیه افتتاح چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج  در گفتگو با خبرنگار ما افزود: رویدادهای استارت آپی مکان مناسبی برای صاحبان کسب و کار است تا بتوانند ایده‌های نو و فکرهای تازه و ذهن‌های خلاق‌تری به جامعه هدف معرفی کنند.

محمود محمدی با اشاره به این که استارت آپ ها به عنوان یک موتور محرک می توانند ظرفیت های نهفته را به جامعه معرفی کنند، ابراز داشت: حضور در این رویدادها مکان مناسبی است تا بتوان با گروه‌ها و افراد صاحب فکر و خلاقیت آشنا شد و تفکرات خود را با حاضران به اشتراک گذاشت.

آیت الله سید نصیر حسینی در آئین افتتاحیه چهارمین رویداد سراسری تولید و محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر محتواها در فضای مجازی متناسب با قوانین کشور نباشد به باطلاقی برای جوانان تبدیل می شود که بیرون آمدن از آن سخت خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی شبکه ملی گفت:مردم از پلتفرم های داخلی استقبال کرده و مسئولان می بایست فضا را بیشتر تا کارکردها افزایش پیدا کنند.
آیت الله سید نصیر حسینی برگزاری رویدادتولید محتوای بسیج را ارزشمند عنوان و تاکید کرد : ضرورت دارد جوانان ما در این حوزه سد مستحکمی در مقابل دشمن در این حوزه باشند زیرا دنیایی از استکبار و استعمار در مقابل ایران ایستاده اند.
وی رها سازی افکار ، کودکان و جوانان را در فضای مجازی خطرناک ارزیابی کرد و گفت: این رها سازی ها و بی توجهی ها در گذشته نتیجه آن می شود عده ای قلیلی که در خیابان ها آشوب می کنند و این خسارت بار است.
نماینده ولی فقیه دراستان کهگیلویه و بویراحمد داشتن یک دشمن را هم مهم عنوان کرد و ابراز داشت : ضروری است با تولید محتوای متناسب از فضا سازی ذهنی دشمن بر روی جوانان جلوگیری شود .
وی گفت : ایرانی ها اگر اراده کنند کاری را انجام دهند حتما نتیجه می گیرند و ضروری است در حوزه فضای مجازی با تلاش مناسب و تولید محتوای خوب در جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن  پیروز شوند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه در افتتاحیه چهارمین رویداد استانی تولید و محتوای بسیج با اشاره به اینکه این رویداد از کارهای ارزشمند و عملیاتی در سپاه است گفت: دستگاه های اجرایی می توانند از فرصت و ظرفیت چهارمبن روبداد تولید و محتوای بسیح استفاده کنند تا در حوزه تولید و اشتغال استان هم افزایی ایجاد شود.

سردار حمید خرم دل غفلت از فضای مجازی را مهم و خطرناک ارزیابی کرد و گفت : ضروری است در فضای مجازی با قدرت و جهاد تبیین ورود کنیم تا به بحران گرفتار نشویم زیرا این فضای ‌افسارگسیخته بستر اصلی تهدید جمهوری اسلامی است
وی با اشاره به اینکه دشمن با تبیین و دروغ برای مردم کشورهای جهان سوم هنر را برای هنر مطرح می کند گفت: دشمن در فضای اینستاگرام تصاویر شهدای تروریستی شاهچراغ را هم مسدود کرد تا جنایاتشان تکمیل شود.
خرم دل با بیان اینکه دشمن با ابزار هنر و فضای مجازی ذهن مردم را به سمتی که می خواهد می برد و سینما ، رسانه و فضای مجازی را برای این موضوع در اختیار قرار گرفته است، خطاب به بسیجی های کهگیلویه و بویراحمدگفت: امروز ما فرصت داریم از انقلاب دفاع کنیم و بسیجی های فعال فضای مجازی و هنرمند با تولید و محتوای مناسب با فتنه های دشمن مقابله کنند.
فرمانده سپاه فتح دین را الهی ارزیابی کرد و گفت : دشمن با القاء این موضوع که اسلام متعلق به عرب ها و قران به زبان عربی می باشد می خواهد دین زدایی و با ابزار نا امیدی در مقطعی که کشور در اوج هست نظام را زمین گیر کند.
این فرمانده ارشد نظامی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو درسطح دنیا مطرح می شود،و اگر از ماهواره، موشک، ناو جنگی سلول های بنیادی، انرژی هسته ای و… حرف به میان می آید از برکات انقلاب است و امروز ایران اسلامی است که یک ابرقدرتی همچون آمریکا را به زانو در آورده است گفت : دشمن می خواهد کشور را از حرکت باز دارد و ضروری است با تولید متناسب در مقبل دشمن با هدف بایستیم و زبان کشور باشند.
خرم دل با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تضعیف ارکان قدرت در جمهوری اسلامی هستند، چرا که از قدرت ایران هراس دارد و امروز نیز با دستیابی به موشک فراصوت این وحشت بیش از گذشته شده گفت: دشمن بدنبال ناامیدی مردم است و همه وظیفه داریم که هیچگاه نباید اسیر این فضا سازی های دشمن شویم و باید فضای مجازی را به نفع ارزش های انقلاب مدیریت کرد و مهم این است که با صلابت،با اعتقاد‌ و با امید دراین مسیر تقابل با دشمن حرکت کنیم.
درپایان از خانواده شهید امیدخوب هنرمند و فعال فضای مجازی تجلیل شد.
خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.