آسیه مجیدی مهر

افتتاحیه طرح جوانه های صالحین بسیج شهر ممبی

طرح جوانه‌های صالحین در راستای کمک به خانواده‌ها برای تربیت فرزندان و تقویت روحیه معنوی و اخلاقی جوانان و نوجوانان اجرا می‌شود
کد خبر : 56226
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1402 - 22:16

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ، مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین حوزه های مقاومت بسیج سیدالشهدا و حضرت زینب در شهر ممبی عصر امروز با حضور معاون تعلیم و تربیت ناحیه، فرماندهان حوزه های مقاومت سیدالشهداو حضرت زینب، مربیان، فرماندهان پایگاه ها، بسیجیان و اعضای حلقه‌های صالحین  برگزار شد.

سروان پاسدار جهانگیرآشنا معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این مراسم اظهار کرد: با توجه به هجمه‌های مختلف دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، اجرای طرح جوانه‌های صالحین اقدامی اثربخش در راستای مقابله با این هجمه‌ها است.

 وی افزود: طرح جوانه‌های صالحین در راستای کمک به خانواده‌ها برای تربیت فرزندان و تقویت روحیه معنوی و اخلاقی جوانان و نوجوانان اجرا می‌شود.

جهانگیرآشنا ادامه داد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم تا به حجاب فرزندانشان توجه ویژه‌ای کرده و نسبت به این موضوع به آنان شناخت و آگاهی بدهند.

جهانگیرآشنا با بیان این‌که دشمنان به وسیله جنگ رسانه‌ای اعتقادات و مسائل دینی و ارزشی را مورد هجمه قرار داده‌اند، تصریح کرد: دشمن باور‌ها و اعتقادات را نشانه گرفته که نیاز است این مسائل در پایگاه جوانه‌های صالحین مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

در پایان این برنامه از فعالان بسیجی محله اسلامی پایگاه حضرت کوثر تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.