۰ نظر
۱۶۸ بازدید

داود طلوعی مطلق

افتتاح ۸۰ واحد مسکن برای مددجویان زلزله‌زده کهگیلویه و بویراحمد افتتاح ۸۰ واحد مسکن برای مددجویان زلزله‌زده کهگیلویه و بویراحمد

با حضور قائم‌مقام کمیته امداد ۸۰ واحد مسکن برای مددجویان زلزله‌زده کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
کد خبر : 15638
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 1:37

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، ۸۰ واحد مسکن برای مددجویان زلزله‌زده کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور مصطفی خاکسار، قائم‌مقام کمیته امداد در شهرستان سی‌سخت افتتاح شد.

قائم‌مقام کمیته امداد در این مراسم با اشاره به زمین‌لرزه بهمن‌ماه گذشته در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این زمین‌لرزه موجب تخریب ۳۰۷ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد شد که میزان تخریب این واحدها از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد برآورد شده بود.

خاکسار با بیان اینکه این زلزله ۴۵ میلیارد تومان خسارت به منازل مددجویان در شهرستان دنا وارد کرد، افزود: ۱۵۷ واحد مسکن آسیب‌دیده از زلزله نیازمند تعمیر بود که با ارائه ۷۷۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به مددجویان، کار تعمیر و بازسازی این واحدها به انجام رسید.

وی تاکید کرد: همچنین ۱۵۳ واحد مسکن مددجویان به طور کامل تخریب شده و نیاز به بازسازی کامل داشت که به این منظور بیش از ۳۴ میلیارد تومان به صورت بلاعوض و تسهیلات قرض‌ا‌لحسنه در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفت.

قائم‌مقام کمیته امداد با بیان اینکه امروز ۸۰ واحد مسکن مددجویان زلزله‌زده، احداث و امروز به آنان تحویل شد، اظهار کرد: عملیات ساخت مابقی واحدها نیز در مراحل پایانی قرار دارد و پیش از فصل سرما در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.