داود طلوعی مطلق

اقتصاد ما به دلیل مدیریت، ناتوان و ضعیف است

قدرت دفاعی ما در دست تفکر جهادی و انقلابی بود که به اوج رسید ،ایران به لحاظ دفاعی ابرقدرت جهانی است اما از لحاظ اقتصادی نسلی مدیریت را برعهده گرفتند که توان مدیریت ندارند.
کد خبر : 1903
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 - 23:49

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از صبح زاگرس؛ نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد یوسف افروعی اقامه شد.

حجت الاسلام افروغی ابتدا با تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر،به تبیین جایگاه و شخصیت پیامبر مکرم اسلام پرداخت.
وی با بیان اینکه در شهادت پیامبر،امام حسن و امام رضا (علیهم السلام) افزود:وجه مشترک شهادت این سه معصوم این است که هر سه توسط زنان به شهادت رسیدند ؛پیامبر(ص) توسط زن یهودی و دو امام توسط زنان خود مسموم شدند.
خطیب نماز جمعه بهمئی در فرازی دیگر از خطبه های امروز گفت:هنوز خیلی از سیستم های بانکی ما ربوی هستند،در زمان پیامبر اکرم همه مسائل مالی،قضایی و حقوقی مردم در مسجد انجام می شد.
حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:علم،معرفت،صفا،اخوت و اتحاد در زمان پیامبر اکرم موج می زد،ماها از هم دوریم،ما نیاز به اتحاد داریم.
وی ادامه داد:راز موفقیت امام خمینی ره این بود که یک اتحادی بین کل مردم ایجاد کرد.
امام جمعه بهمئی خاطرنشان کرد:در رابطه با صلح امام حسن مجتبی و مقایسه آن با شرایط کنونی،اولا آن صلح یک مناقشه داخلی بود و اگر این پیمان بین جهان اسلام و جهان کفر بود قطعا امام حسن مجتبی نمی پذیرفت ،الان در برجام جهان اسلام مقابل جهان کفر قرار دارد،الان خیمه اسلام در ایران برپاست و در اشتباهات برجام عزت اسلام از بین می رود.
وی گفت:ما الان هزاران سردار متفکر نماز شب خوان در سپاه،بسیج و ارتش داریم که دشمن را متحیر کرد اما زمان امام حسن مجتبی سراردان سپاهیان ایشان به امام خیانت کردند.
حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:صلح امام حسن مجتبی  نفاق معاویه را ثابت کرد اما آمریکا نفاقش بارز است،صلح امام حسن مجتبی بود که قیام امام حسین را رقم زد.
وی افزود:در شرایط کنونی در نهایت ایران و اسلام بجنگد که حماسه ای حسینی رخ دهد هر چند هیچ حماسه ای به عظمت عاشورا رخ نخواهد داد.
حجت الاسلام افروغی ادامه داد: ایران با نبرد اراده، تفکر و معرفی اندیشه اسلامی  و با روش نرم برای مدیریت و هدایت جهان استفاده می کند.
خطیب نماز جمعه بهمئی در فرازی دیگر از خطبه های امروز گفت:مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر ،اندیشه جدیدی را به ما معرفی کرد،
وی با تبیین فرمایشات رهبری، افزود:قدرت دفاعی ما در دست تفکر جهادی و انقلابی بود که به اوج رسید ،ایران به لحاظ دفاعی ابرقدرت جهانی است اما از لحاظ اقتصادی نسلی مدیریت را برعهده گرفتند که توان مدیریت ندارند.
وی ادامه داد:نفوذ در دستگاه تصمیم سازی خطرناک است،ترسوها عاقل نیستند،بعضی ها می گویند آمریکا با یک موشک ایران را از بین می برد،چطور نتوانست در دفاع مقدس،یمن،عین الاسد و جنگ ۳۳ روزه از خود دفاع کند؟
حجت الاسلام افروغی گفت:شرمنده ایم که نتوانستیم آنگونه که باید حمله به عین الاسد را که هیچ کشوری جرات نداشت چنین کاری کند، آنگونه که لازم و شایسته است، تبیین کنیم.
وی با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت:اگر مشکلاتی حتی از خارج هم برای کشور باشد، باز راه علاج آن  در داخل است.
حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:سیاست اف ای تی اف امنیت اقتصادی ما را به خطر می اندازد ،حتی اطلاعات دفاتر جمع آوری نذورات هم در اختیار آنها قرار می گیرد، امنیت نظامی ، استقلال سیاسی ما به خطر می افتد.حزب اله لبنان و سایر جبهه های مقاومت را تروریست می شناسند با امضای این قرارداد باید حمایت خود را از این نهادها قطع کنیم.
وی با تبریک و تسلیت بمناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید چمبری به شهرستان بعد از ۳۷ سال،گفت:از همه مردم و مسوولان که در تشییع با شکوه پیکر مطهر شهید چمبری شرکت داشتند تقدیر می کنم  و این حضور با شکوه  سندی گویا مبنی بر دوست داشتن تفکر شهادت و انقلاب اسلامی  است.
وی در پایان گفت: از همه مجموعه های استان های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به خصوص سپاهیان عزیز شهرستان که در برگزاری این برنامه نقش داشتند تقدیر و تشکر دارم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.