۰ نظر
۱۹۴ بازدید

داود طلوعی مطلق

انتظار از مسئولان برای رفع مشکلات /رسیدگی به نیازمندی ها و پیگیری مطالبات عمومی مردم شهرستان بهمئی

شهرستان بهمئی دغدغه های عمومی و مشکلاتی که از دیر باز به جا مانده است
کد خبر : 21809
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 16:52

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ انتظار از مسئولان برای رفع مشکلات  و رسیدگی به نیازمندی های شهرستان و پیگیری مطالبات عمومی درخواست مردم است درارسال پیام یکی از ساکنان شهرستان به این سایت به شرح ذیل آمده هست:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم اهدناصرات المستقیم

بهمئی رادریابیم

آیا این مردم همانهایی نیستند که در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و در جای جای آتش وخون ،جوانانی راتقدیم این انقلاب کردند، آیا این بهمئی همانهایی نیستند که در تمام مواقع و در بدترین شرایط پشتیبان انقلاب خود بوده اند، آیا اینها همانهایی نیستند که دستور ولی امر خود را بدون یک لحظه درنگ اجرا کردند، آیا اینها همانهایی نیستند که درانتخابات به ندای رهبر خود لبیک میگویند ،آیا اینها همانهایی نیستند که جسد بعضی از جوانان شهیدشان هنوز در پد خندق جای مانده ، پس چه کسی باید مشکلات بهمئی راببیند وچه کسانی وکدام مرجع باید به آن رسیدگی کند؟
نیم قرن از عمر بابرکت این انقلاب گذشته و انقلاب خدمات شایانی به تمام کشور داده به غیر از سهمیه این قطعه غریب در کشور.

از کجا بگویم واز کجا شروع کنم از چه بگویم واز چه نگویم!!

شهرستانی که در ۱۵ کیلومتری سد مارون قرار دارد وآب مارون هم از استان کهگلویه وبویراحمد می آید و حتی حق برداشت آب را از این سد به شهرستان بهمئی نمیدهند زیرا یکی از شهر های کهگیلویه هست.

شهرستانی که ۲۴سال هست انتقال  آب از سد کوثر بهبهان میخواهند انجام دهند ولی هنوز نیمه راه را ،هم طی نکرد ،چطور میشود در عرض سه ماه مشکل آب تالابهای خوزستان و شهرها و روستاهای آن راحل کرد اما در بیست اندی سال نتوانستند یک لوله آب به یک شهرستان برسانند شهرستانی که در بن بست مواصلاتی قرار گرفته نه راه به کهگیلویه دارد ونه هم عضوی از خوزستان هست،شهرستانی که باید در دواستان یعنی خوزستان وفارس بگذرد تابه مرکز استان خود برسد این هم مصیبت عظیمی هست که گریبانگیر مردم فقیر بهمئی هست،شهرستانی که علیرغم داشتن پتانسیل کار، ولی برای جوانانش هیچ کاری وجود ندارد و نیم قرن از انقلاب مستضعفین گذشته ولی در شهرستان هنوز  مستضعف، مستضعف تر میشود.
جوانان خود رابه دانشگاه های سراسر کشور فرستادند اما واما فقط هزینه درس مشق کتاب دفتر قلم ایاب ذهاب دارند فارغ از بودن یک کار در شهرستان.

شهرستانی که معادن خدادادی دارد ولی آنهارابه صورت خام به دیگر شهرها برای ایجاد کار برای جوانان ان شهرها میفرستند معدن سلیستین چاهای نفت بهمئی نشان از اثبات چنین ادعایی هست.

آری بهمئی با دادن بیش از ۱۲۶ شهید جوانانش رادر هیچ جایی از این مرز بوم راه نمیدهند و بیکار نشسته اند.
به شهرستانهای کهگیلویه سری بزنید میگویند باید از اداره کار همان شهرستان نامه ببرید وچون بومی آن شهرستان نیستند به انها نامه نمیدهند مثال اگر گچساران به استان خوزستان سفر کنید به نزدیکترین پالایشگاه که اگر قانون باشد برای بهمئی باید بومی باشد نه بهبهان.

پالایشگاه بید بلند یک و دو ، هردوی آنها با شهرستان بهمئی ده کیلومتر وبرای بهبهان بیست پنج و سی کیلومتر فاصله دارند اما برای بهمئی ها غیربومی و برای بهبهان بومی محسوب میشود راستی چه کسانی باید جوابگوی این قانون غلط بومی وغیر بومی باشند آیا زمانی که خوزستان کردستان مورد حمله صدام خائن قرار گرفت کدملی میخواستند یا ایران سرای من بوده وباید از وطن وناموسم دفاع میکردم.

از جاده اتوبانش بگویم که انگاری جاده امتحان دادن هست چنان موج در آن انداختند وهیچ گونه خط کشی ندارد هیچ گونه خط جدا کننده ندارد وموجب تصادفات زیادی  میشود که جوانان زیادی دراین جاده از بین رفته اند.

آری جاده ای برای بهمئی به خوزستان تدارک دیده شد ولی رها گردید ورفت،

آری دربهمئی کلنگ هایی زده شد از تراکتور سازی تا لوله سازی تا فولاد سازی وتا سیلستین اما جز اشغال کردن زمین چیزی حاصل نشد.
بهمیی زیر امواج الکتریسیته رادار و پدافند هوایی هست اما خوزستان حق اشعه میگیرد وبهمئی فارغ از یک امتیاز.

بهمئی را چه کسی باید دریابد چه کسانی باید به فریاد جوانان بهمئی که هرروز شاهد خودکشی دویا سه نفر آنها هستیم برسد.

بهداشت ودرمان بهمئی رابگوییم که شهرستانی که فاقد بیمارستان وپزشک متخصص هست  پزشکان بهمئی که بچه بهمئی هستند هم چون هیچ جای پیشرفتی نمیبینند از این شهر به شهرهای دیگر رفته تحصیلکرده ها هم به علت نداشتن امکانات اولیه همگی شهر را رها کرده ورفته اند.

آری عده ای بر بهمئی چمبره زده و بهمئی رابه ویرانه تبدیل کردند.

دولت انقلابی ومسئولین انقلابی،انقلابی یعنی شعار ندهیم عمل کنیم ،انقلاب یعنی دگر گونی،انقلاب یعنی رسیدن به محرومین و‌مستضعفین ، انقلاب یعنی بها دادن به هزینه داده ها….

پالایشگاه بید بلند دو باید دوپتروشیمی به آن داده شود تا بتواند مثمر ثمر باشد وشهرستان ما از هر لحاظی شرایط احداث در آن را دارا میباشد ولی چون مدیران این شهرستان توان تقاضای آن راندارند مورد لطف واقع نشده..

آیا شما میدانید مردان خون قیام هشت سال دفاع مقدر در کجا وبا چه مشقتی زندگی میکنند.

بروید وبگوئید فرماندهان پد خندق در کجا وچطور زندگی میکنند..

درپایان ازمسئولان تقاضامندم که شهرستان بهمئی را دریابند ومشکلات آن را به جد پیگیر باشند.

سید شکرالله دهبان زاده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.