محمدعلی آرمیده

انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی ، مدبرانه،حتمی و قطعی است

در میان غفلت محض تیم حفاظتی دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده و حفره های بوجود آمده  سیستم  اطلاعاتی کشور، سرویس جاسوسی موساد متعلق به رژیم جاعل و کودک کش صهیونیسم، داغ تازه ای بر دل ملت ایران نشاند و  یکی دیگر از سرمایه های هسته ای را از ما گرفت.
کد خبر : 3363
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 1:29

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،محمدعلی آرمیده هادی و کارشناس سیاسی درپیامی انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی حتمی و  قطعی خواند.

آرمیده گفت:در میان غفلت محض تیم حفاظتی دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده و حفره های بوجود آمده  سیستم  اطلاعاتی کشور، سرویس جاسوسی موساد متعلق به رژیم جاعل و کودک کش صهیونیسم، داغ تازه ای بر دل ملت ایران نشاند و  یکی دیگر از سرمایه های هسته ای را از ما گرفت..جدای از شکست حفاظتی تیم امنیتی ایشان، مسئله نفوذ دشمن و سازماندهی یک تیم عملیاتی و پشتیبانی مجهز با تعداد نفرات بالای ۴۰نفر هست که سوالات بی پاسخ زیادی را در اذهان ملت بوجود آورده است؟؟؟! لذا پاسخ همه ی این سوالات در یک جمله خلاصه میشود که یک جاااای کار حسابی می لنگد و آن مسئله نفوذ است که سالهاست مقام معظم رهبری این هشدار جدی را به مسئولین دولتی گوشزد کرده اما افسسوس از بی تفاوتی محض متو لیان اداره کشور!!!!

وی بیان داشتند: جدای از اتفاق اسفناک پیش آمده، مطالبه جدی مردم از انتقام فوری از عاملان و آمران این جنایت خصوصا رژیم صهیونیستی است که  بایستی در برگیرنده ضربه ای مهلک به این رژیم نامشروع باشد ..اما عقل سلیم ایجاب میکند علاوه بر اقدام  سرویس های اطلاعاتی کشور در حوزه حریف جهت انتقام جدی،هر گونه پاسخ متناسب با شرایط منطقه و عدم بهانه دادن به حکام نامشروع سازمانهای بین المللی و در راستای مقاومت فعالانه ، زیرکانه ، کوبنده، سریع و پشیمان کننده باشد  بطوریکه ترس و وحشت را بر پیکره اسرائیل غاصب،غالب تا دیگر جرات و جسارت اقدامات پیش دستانه در ترور علیه سرمایه های ایران اسلامی را نداشته باشند..

وی درپایان گفت:پس  میطلبد ملت همیشه در صحنه  ایران اسلامی  با صبر و متانت ،به فرزندان خود در نیروهای مسلح اطمینان قطعی داشته باشند که انتقام سردار دلها و دانشمندان هسته ای،در مکان و زمان مناسب همراه با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده  خواهد بود همان وعده ای که سردار فرمانده محترم کل سپاه به مردم همیشه  مقاوم و شجاع  ایران اسلامی  داده است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.