۰ نظر
۱۷۵ بازدید

رئیس کمیته امداد ممبی خبر داد؛

داود طلوعی مطلق

اهدای ۲۷ سری جهیزیه به زوجهای جوان ممبی/ارائه خدمات مختلف حمایتی به مددجویان

27 سری جهیزیه به زوجهای جوان دهستان ممبی اهدا شد.
کد خبر : 3690
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1399 - 2:46

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از  آوای ماغر ؛آئین اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان بهمئی با حضور مسئولان شهرستانی در شهر لیکک برگزار شد.

رئیس کمیته امداد مُمبی بهمئی در حاشیه این آئین گفت: به همت کمیته امداد شهرستان بهمئی و سپاه پاسداران ۲۷ جهیزیه به زوج‌های جوان دهستان ممبی اهدا شد.

محمد علی شجاعی تصریح کرد: این جهیزیه ها شامل ۸ قلم کالای خانگی از جمله یخچال، پتو، فرش، ماشین لباس شویی، تلویزیون و جاروبرقی به ارزش ریالی هر کدام ۱۳۰ میلیون ریال تحویل زوج‌های جوانان شد.
 شجاعی با بیان اینکه ازدواج ،تامین جهیزیه و احداث مسکن ، رونق و جهش تولید را در پی داشته و چرخ کارخانجات را به حرکت در می‌آورد، افزود: تا پایان امسال گروه بعدی جوانان در آستانه ازدواج در منطقه مُمبی که  تحت پوشش این نهاد هستند، از تسهیلات بانکی و جهیزیه بهره مند می شوند.
رئیس کمیته امداد ممبی ادامه داد:در راستای کمک به بهبود زندگی زناشویی زوجین در آستانه ازدواج،کارگاه های آموزشی با حضور اساتید مجربی برگزار می شود تا زوجین در زندگی آینده خود بتوانند از این مهارت ها بهره ببرند.
وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد و نهصد و هفتاد میلیون ریال برای تامین این جهیزیه ها و بیش از ۵ میلیارد ریال برای واگذاری تسهیلات و احداث مسکن هزینه شده است،خاطرنشان کرد: این اقدام  خیرخواهانه تا پایان سال ادامه دارد .
رئیس کمیته امداد ممبی گفت:احداث مسکن ، واگذاری تسهیلات بانکی و تهیه جهیزیه برای قشرهای کم درآمد و فراهم کردن زمینه و بستر لازم برای ازدواج های ساده و آسان، یکی از کارهای خوبی است که در چندسال اخیر  به همت کمیته امداد در  بهمئی آغاز شد که این روند همچنان ادامه دارد.
شجاعی افزود: ۶ واحد مسکونی هم برای خانواده های محروم و نیازمند این منطقه احداث شده است که اعتبار ساخت هر واحد مسکن  ۹۰۰ میلیون ریال بود.
وی گفت: به همت خیرین نیکوکار ۶ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۵۶۰ میلیون ریال به مددجویان تحویل داده شد .
رئیس کمیته امداد ممبی در پایان گفت:خدمات مختلفی از جمله احداث ، بهسازی و تجهیز واحدهای مسکونی در آینده برای محرومان و نیازمندان مُمبی در در دستور کار داریم.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.