۰ نظر
۱۲۳ بازدید

فاضل ریحان نسب

اولین جلسه شورای فرهنگ‌عمومی شهرستان بهمئی در سال ۱۴۰۳برگزار گردید.

اعضای شورای فرهنگی به بررسی نظام مسائل خانواده (مسئله‌یابی، هدف گذاری، برنامه‌ریزی و تقسیم وظایف تا ۶ سال) پرداختند.
کد خبر : 70018
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 23:30

به گزارش پایگاه خبری «عصرآشنا»، سید زاهد افتخاری زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به اعضا شورا، به تشریح موضوع جلسه تحت عنوان بررسی نظام مسائل خانواده (مسئله‌یابی، هدف گذاری، برنامه‌ریزی و تقسیم وظایف تا ۶ سال) پرداخت و اعضای محترم شورا را به بیان دیدگاه‌ها ی خود در موضوع جلسه دعوت نمود.

حجت‌الاسلام صلواتی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن خیر مقدم و خوش‌آمدگویی گفت: یکی از جلسات و ظرفیت‌های مهم برای حل مسائل مهم شهرستان جلسه شورای فرهنگ عمومی است. نباید این شورا صرفاً برای مناسبت‌ها تشکیل شود و حقیقتاً بنده معتقدم در شورای فرهنگ عمومی بایستی مسائل مهم شناسایی شود و تجزیه و تحلیل صورت بگیرید و با هدف گزاری، برنامه ریزی، ارائه طرح و تقسیم وظایف در صدد حل مسائل و آسیب‌ها باشیم.

وی افزود: انتظار می‌رود این شورا مسائل، معضلات، ظرفیت ها، موفقیت، نقاط قوت و ضعف و راهکارها را شناسایی کنند و با مطالعه، دلسوزی و دغدغه‌مندی با جدیت، تلاش، حضور منظم و موثر زمینه رشد، پیشرفت، سلامت معنوی، اخلاقی و عمران آبادانی شهرستان را فعال کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گفت: بایستی مسائل اولویت دار و زیربنایی مورد توجه باشد، لذا موضوع این جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نظام مسائل خانواده (مسئله یابی و هدف گزاری و برنامه ریزی و تقسیم وظایف تا ۶ سال) را شامل می شود هم عزیزانی که عضو حقوقی و حقیقی هستند متناسب با موضوع مثلاً مسائل مهم یک خانم باردار، یک مادری که بچه شیر می دهد، نوزاد، کودک، نونهالی و پیش دبستانی که در این خانه و روستا و محله و شهرستان زندگی می کنند چیست؟ و ما چه وظیفه وطرح و ایده و راهکاری برای آنها داریم ان شاءالله با دقت وهمفکری و همکاری و همراهی همدیگر با این نگاه جلسات شورای فرهنگ عمومی رونق ببخشیم و به نقش راهبردی و هدایت و راهبری فرهنگی خودمان هم آگاهی های لازم را داشته باشیم هم تلاش کنیم در کوتاه مدت و میان مدت و بلندمدت مسائل شهرستان را حل کنیم .

صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: قطعاً دبیر محترم جلسه یعنی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نقش اساسی را دارد و حضور منظم و با مطالعه، کاربردی کردن موضوعات مختلف و ارائه راهکارهای مناسب و با پیگیری و حسن نظارت می توانیم به رشد و پیشرفت و سلامت و آبادانی شهرستان کمک کنیم.

در ادامه جلسه سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی به بیان دیدگاه ها و نظریات خود درموضوع جلسه پرداخته که به دلیل اتمام وقت جلسه، با نظر همه اعضا ادامه جلسه به روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ موکول شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.