۰ نظر
۱۵۸ بازدید

اولین یادآور ۲۲ شهید انتظامی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد / وحدانی فر؛ به کسانی رأی دهید که روزی شرمنده شهدا نشوید

صبح امروز (چهارشنبه 15 آذر ماه ۱۴۰۲) اولین یادواره ۲۲ شهید انتظامی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با حضور فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار کهگیلویه، امام جمعه دهدشت، فرماندهان نظامی، مسئولان استانی و شهرستانی، اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدای نیرو انتظامی شهرستان ها در سالن فرهنگی گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.
کد خبر : 65900
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 7:44

اولین یادآور ۲۲ شهید انتظامی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد / وحدانی فر؛ به کسانی رأی دهید که روزی شرمنده شهدا نشوید

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از کبنا(چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲) اولین یادواره ۲۲ شهید انتظامی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با حضور فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار کهگیلویه، امام جمعه دهدشت، فرماندهان نظامی، مسئولان استانی و شهرستانی، اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدای نیرو انتظامی شهرستان ها در سالن فرهنگی گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در این یادواره از دفاع مقدس به عنوان تجلی‌گاه ایثار و شهادت نام برد و به تشریح ویژگی های شهدای دفاع مقدس پرداخت.

وحدانی فر از عبادت و عبودیت به عنوان رمز اعتلای شهدا یاد کرد و افزود: همان رمزی که باعث شد شهدای ما آنقدر مقدس شوند که از قبور مطهر آن‌ها حاجت گرفته می‌شود.
وی رمز موفقیت شهدا را ایمان دانست و از
 جبهه به عنوان اوج عبادت، عزت، افتخار و اخلاص نام برد و افزود: جبهه فضایی بود که پرورش انسان هایی امثال قاسم سلیمانی را داد و تربیت کرد که امروز جهان به آن افتخار می‌کند.
وی با بیان اینکه جنگ برای ما نعمت است، افزود: زیرا برای اینکه امروز همه دنیای استکبار مقابل یک شهر کوچک به نام غز قرار گرفته اند اما نمی‌توانند موفق شوند چون که ما با ایمان به خدا و اخلاص درس هایی که از شهدا گرفتیم امروز این موفقیت را داریم.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه امروز این یادواره ها روح ها را صیقل می‌دهد و قلب ها را نورانی می‌کند، افزود: اگر امروز شهدا و این یادواره ها را نداشتیم پناه به کجا پناه می‌بردیم؟
وحدانی فر در یک سال گذشته دشمن تلاش کرد که نیروی انتظامی عظیم و توانمند ما را شکست دهد اما نیروی انتظامی ما پیروز شد و ارتش و سپاه ما در اوج افتخار بود.
وی افزود: انس و توسل به شهدا باعث شد این جامعه همچنان ایستادگی کند و این از برکات دفاع مقدس است.
حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه امروز همه ما در قبال شهدا مسئول هستیم، افزود: برای اینکه جبهه کفر و باطل تمام قد ایستاد مقابل انسانیت، ایمان و کشور ما و شهدا این درس را به ما دادند که ما رفته ایم وجبی از این خاک را نداده ایم و اکنون شما وجبی از خاک و ذره ای از اعتقادات خود را ندهید.
وی با اشاره به اینکه امروز راه پیروزی پیروی از ولایت فقیه است افزود: هر کجا امروز ضعفی، ناامیدی و نگرانی است به واسطه کسانی است که تفکر مقام معظم رهبری و امام راحل را قبول نداشتند و به آن‌ها مسئولیت داده می‌شد.
امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: امروز اگر می‌بینید جبهه اسلام یک جبهه قوی است و کار را بر همه جبهه استکبار سخت کرده است ماحصل تفکر ایمان، شهادت و رشادت دفاع است.
وحدانی فر انتخابات پیش رو را یادآور شد و گفت: از تریبون مقدس شهدا عرض می‌کنم به کسانی رأی دهید که به آرمان شهدا نزدیک تر است، کسانی که سنخیت با جنس ایثار و ایمان شهادت دارند، چرا که رمز موفقیت و پیشرفت جامعه این است.

 وی افزود: هر کجا این تفکر را در انتخاب های خود دقت کردیم موفق بودیم، مراقب باشید که کار را به دست کاردان ها بسپارید و مراقب باشید که روزی شرمنده شهدا نشوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.