رئیس کمیته امداد کشور:

ایجاد شغل با پرداخت تسهیلات اشتغال زا برای هشت هزار و ۱۰۰ نفر در استان کهگیلویه و احداث ۳۶۰ هزار واحد مسکن برای محرومان کشور

با برنامه ریزی های صورت گرفته و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ، برای هشت هزار و ۱۰۰ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد شغل ایجاد شود.
کد خبر : 38327
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 19:09

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه کشور در سفر به شهرستان بهمئی و در دیدار با جمعی از مردم ، مسئولان و کارکنان کمیته امداد این شهرستان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، برای هشت هزار و ۱۰۰ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ، شغل ایجاد شود.

مرتضی بختیاری با اشاره به مصوبه دولت برای حمایت از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی کشور افزود: در زمینه بکارگیری و اشتغالزایی ، ۵۰ درصد اشتغالزایی‌ها کمیته امداد به مددجویان و ۵۰ درصد نیز به غیر مددجویان دهک های یک تا پنج تخصیص داده میشود.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره طرح نهضت ملی مسکن در کشور گفت : مسکن محرومان کشور در دستور کار این نهاد است بطوری که ۳۶۰ هزار واحد تفاهم نامه به امضا رسید که از این تعداد ۲۴۰ هزار واحد شهر و ۱۲۰ هزار واحد روستایی است.

.وی با تقدیر از فعالیت های گوناگون در زمینه خدمت به مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : برای احداث مسکن در مناطق محروم کشور از جمله استان‌ کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم وجود دارد تا خدمتی دیگر به محرومان و نیازمندان این اُستان صورت گیرد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.