۰ نظر
۱۵۰ بازدید

داود طلوعی مطلق

ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار مذاکره بی نتیجه نخواهد رفت

حجت الاسلام افروغی گفت:اگر آدرس دادن های غلط از درون کشور نبود،کشورهای اروپائی جرات بیان اطلاعیه جدید علیه ایران نداشتند،تا الان جز خسارت چیزی نصیب مردم ایران نشد اما این افراد بدانند ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار مذاکره بی نتیجه نخواهد رفت.
کد خبر : 3299
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 - 21:49

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از آوای ماغر؛ نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروعی اقامه شد.

حجت الاسلام افروغی با بیان اینکه شناخت انسان نسبت به هر چیز،تاثیر زیادی بر رفتارهای وی نسبت آن می شود،گفت:مشکلات ما از بی خدایی ماست؛اگر خدا را خوب شناختیم و متوجه شدیم که همه چیز ما در دست اوست،تنبل نمی شویم اما در مسیر خدا حرکت می کنیم.

خطیب نماز جمعه بهمئی خاطر نشان کرد:خیلی از جوانان از مشکلات و راز موفقیت می پرسند،اگر در دل غیر خدا را راه ندهیم،همه مشکلات حل می شود.

حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:در دوران آخرالزمان شیاطین و گناهان چند وجهی شکل می گیرند که حتی در گذشته به ذهن کفار خطور نمی کرد و در مقابل مومنانی متقی هستند که در چنین شرایطی مقابل شیاطین جنی و انسی می ایستند و ایمان خود را حفظ می کنند؛نمونه این شرایط حرکت امام راحل(ره) بود که مقابل جهان استکبار ایستاد و انقلاب را به پیروزی رساند.

وی افزود:استکبار جهانی با تغییر الگوی کشت دارد نسل آفریقایی ها را از بین می برد،در بقیه نقاط جهان هم پخش محصولات تراریخته و حتی همین پخش ویروس کرونا برای نابوی نسلهاست.

امام جمعه شهر لیکک این نوع اقدامات را در راستای جنگ بیولوژیک عنوان کرد و افزود:در کشور ما هم جنگ تمام عیار اقتصادی راه انداختند اما اگر همه ارکان ما در ریل انقلاب و منویات مقام معظم رهبری حرکت می کردند،وضعیت اقتصادی ما بهتر از این بود.

حجت الاسلام افروغی با اشاره به پیشروی جریان نفوذ، ادامه داد:اگر آدرس دادن های غلط از درون کشور نبود،کشورهای اروپائی جرات بیان اطلاعیه جدید علیه ایران نداشتند،تا الان جز خسارت چیزی نصیب مردم ایران نشد اما این افراد بدانند ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار مذاکره بی نتیجه نخواهد رفت.

وی گفت:با برجام میلیاردها دلار خسارت به ایران وارد شد،اگر حاضرند این خسارات را پرداخت کنند یا خسارات تاسیسات هسته ای را بپردازند، یا رئیس جمهور کنونی آمریکا را به دلیل ترور سردار سلیمانی محاکمه کننند،می توان این اقدامات را  بعنوان پیش شرط مذاکره پذیرفت.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به رسوخ جریان نفوذ و تهاجم فرهنگی،گفت:ما بحث اسلام و کفر را باید در موازنه جهانی بنگریم؛همه ما داریم ضرر می کنیم اما به گرانی های موقت نگران نباشید،باید مقاوم و گوش به فرمان رهبر باشیم که پیروزی از آن ماست.

حجت الاسلام افروغی یمنی ها را الگوی مقاومت در برابر استکبار عنوان کرد و گفت:این پابرهنه های یمن با مقاومت توانستند کارهای بزرگی مقابل ایادی استکبار در منطقه کنند.

خطیب نماز جمعه بهمئی در فرازی دیگر از خطبه های امروز گفت:علما در همه شرایط برای اسلام و دفاع از حقوق مردم دچار سختیهای زیادی شدند و  اگر عظمت علما خدشه دار شد مشکلات زیادی برای مسلمانان به وجود می آید،در چند سال اخیر همجه های عظیمی علیه علما و حوزه های علمیه وجود دارد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در خرداد سال آینده،گفت:ما نیاز به یک  جوان حزب الهی انقلابی توانمند داریم که مشکلات اقتصادی کشورراحل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.