۰ نظر
۱۷۹ بازدید

بازدیدمدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان از غرفه های چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال و همایش فضای مجازی

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از غرفه های چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال و همایش فضای مجازی در یاسوج بازدیدکرد.
کد خبر : 43409
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 - 8:47
به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، امین درخشان از غرفه های چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال و همایش فضای مجازی در یاسوج بازدیدکرد.
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت بسیج به حوزه فضای مجازی  اشاره کرد وگفت:در همه حوزه های فرهنگی و هنری در بحث فضای مجازی از ظرفیت استان استفاده بالقوه صورت گرفته است.
وی گفت:بخش قابل توجهی از نیازها و خلاء ها در بستر فضای مجازی که می تواند بستر سازی شود بسیجیان ورود پیدا کردند و کارهای قابل قبولی ارائه دادند که بسیار ارزشمند هستند.
درخشان بابیان اینکه ظرفیت جوانان باید شناسایی شودعنوان کرد:ایجاد انگیزه و امید به جوانان فعال در حوزه فضای مجازی بیشتر شود و حمایت از کارهای ارائه شده صورت پذیرد تا جوانان ناامید نشوندو سراغ کارهای فاخرتر و ارزشمندتر بروند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:یکی از خلاهای فرهنگی در کشور سواد رسانه ای است و  از شبهاتی که در جامعه با آن روبه رو می شویم نبود سواد رسانه ای است و  اداره کل ارشاد نگاه ویژه ای به این حوزه دارد.
بر اساس این گزارش متولی فرهنگ در استان اظهار کرد:از برگزیدگان این جشنواره تجلیل و ازکارهای تولیدی آنها رونمایی و حمایت خواهیم کرد.

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

   

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.