گزارش تصویری؛

بازدید از اولین موقوفه منفعتی شهرستان بهمئی

بمناسبت گرامیداشت دهه وقف از اولین موقوفه منفعتی بهمئی بازدید شد.
کد خبر : 2079
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399 - 20:44
بازدید از اولین موقوفه منفعتی شهرستان بهمئی

به گزارش عصر آشنا؛به مناسبت گرامیداشت دهه وقف بازدیدی از اولین موقوفه منفعتی شهرستان بهمئی صورت گرفت.

در این بازدید علاوه بر کارمندان اوقاف بهمئی و اعضای انجمن یاوران وقف،تعدادی از مسئولان اداری، فریدون مختاری، مسئول انجمن نمایش، رسول سنایی، مسئول انجمن شعر و جمعی از هنرمندان و روحانیون حضور داشتند.

سید مصطفی جوی بار، ضمن خوش آمد گویی به افراد حاضر، عنوان نمود، این موقوفه را به نیت دختر مرحومم بنا نهاده ام و تلاش می کنم تا جایی که توان مالی یاری کند، این مجموعه را بسازم.

فریدون مختاری، مسئول انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی، در این بازدید، تشکر ویژه ای از آقای جوی بار داشتند که در این کار خیر که انجام می دهند، هنرمندان تئاتر را هم در نظر گرفته اند و در این مجموعه، سالن نمایش (پلاتو) می سازند.

علی دهقان، کارشناس فرهنگی، اجتماعی و قرآنی، اوقاف و امورخیریه شهرستان بهمئی، یادآور شد، که این موقوفه، اولین موقوفه منفعتی شهرستان بهمئی است که شروع به ساخت کرده است و از دیگر ویژگی های این موقوفه که متناسب با عنوان پنجمین روز از دهه وقف، که روز نقش وقف در توسعه فرهنگ و تمدن است، ایجاد سالن نمایش (پلاتو)، در کنار سالن ورزشی ویژه بانوان، حسینیه، مغازه و منزل مسکونی است. این سالن نمایش در آینده نقش مهمی پیرامون توسعه فرهنگ و هنر در این شهرستان خواهد داشت. علاوه بر این موارد، طبق نیات واقفین، بخش زیادی از درآمد این موقوفه صرف کمک هزینه درمانی و ورزشی خانواده های نیازمند خواهد شد.

سید روح اله افسر، مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه شهرستان بهمئی، با بیان گرامیداشت دهه وقف، از مردم دعوت کرد که کمک کنند تا این موقوفه سریع تر به اتمام برسد.

تصاویر تکمیلی خبر:

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.