۰ نظر
۳۹۴ بازدید

مسلم مختاری

بررسی مشکلات محورهای ارتباطی روستای بنه پیر و منطقه صعب العبور پهنُک شهرستان بهمئی+تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی از منطقه محروم و سخت گذر پهنُک شهرستان بهمئی بازدید کردند.
کد خبر : 33961
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 21:48

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی از منطقه محروم و سخت گذر پهنُک شهرستان بهمئی بازدید کردند.

بزرگترین مشکل این منطقه بحث جاده بود؛ مشکلی که خیلی از روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد دارند.

ماخره، رزگه، اب گردو، تنگ کوشک، قلاتک، چهتون همگی از نقاط و بخش های مختلف روستای پهنُک هستند و بر اساس سرشماری سال ۹۵، جمعیت روستا ۳۱۷ نفر است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد در این بازدید پای درد دل مردم این منطقه نشست و برحل مشکلات و پیگیری مطالبات آنان تاکید کرد.

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در بازدید از راه ارتباطی منطقه پهنُک اظهار داشت و گفت:راه ارتباطی یکی از خواسته ها و مشکل اصلی این منطقه بود که متاسفانه به دلیل نبود راه ارتباطی مناسب خدمات رسانی هم در این مناطق به کندی صورت می گرفت.

وی افزود؛خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و همکاری های مسولان استانی و شهرستانی راه ارتباطی این منطقه به مناقصه‌ رفت و عملیات اجرایی آن از چند مدت گذشته توسط پیمانکار آغاز شد.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در ادامه افزود؛این پروژه به طول ۹ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال در حال فعالیت می باشد که از مسئولان استانی و شهرستانی انتطار می رود تمام توان و تلاش خود را بکار گیرند تا هر چه سریعتر مردم این منطقه شاهد یک راه ارتباطی مناسب و ایمن باشد.

وی همچنین در خصوص جاده پنه پیر قول مساعد داد که از محلی جدا از اعتبارات کمیته برنامه ریزی تامین اعتبار لازم را صورت دهد تا در روند کار خللی ایجاد نشود.

لازم به توضیح است که این جاده در حوزه کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

مسلم مختاری خبرنگار ونماینده صدا وسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.