۰ نظر
۱۹۵ بازدید

آسیه مجیدی مهر

بازدید رئیس بانک‌ شهر منطقه ۴ جنوب کشور و شهردار یاسوج از هتل المپیک باقری

رئیس بانک شهر به همراه رئیس بانک شهر هرمزگان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد و شهردار یاسوج از هتل المپیک باقری بازدید کردند.
کد خبر : 33906
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 19:26

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، رئیس بانک‌های شهر منطقه ۴ جنوب کشور، رئیس بانک شهر استان‌های هرمزگان، فارس وکهگیلویه و بویراحمد به همراه شهردار مرکز استان از هتل المپیک شهر یاسوج بازدید کردند‌.

در این مراسم توکل آزادی مدیر هتل المپیک باقری با اشاره به اینکه این مجموعه همچون نگینی در استان می‌درخشد، گفت: این مجموعه می‌تواند میزبان خوبی برای گردشگران از تمام نقاط ایران باشد.

وی با اشاره به ارائه خدمات تفریحی عنوان کرد: این مجموعه می‌تواند میزبان برنامه‌ها و اردوهای ورزشی باشد.

ازادی همچنین با اشاره به تخفیفات این مجموعه گفت: برای اقشار مختلف تخفیفات خوبی در نظر گرفته شده است و خانواده ایثارگران و جانبازان، همچنین دانشجویان و دانش‌آموزان و کمیته امداد و بهزیستی و سایر اقشار می‌توانند از تخفیفات این مجموعه تفریحی، ورزشی و گردشگری بهره‌مند شوند.

مدیر هتل المپیک باقری بیان کرد: بستر لازم برای انعقاد قرار داد میان ادارات کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده تا کارکنان ادارات استان و سایر استان‌ها بتوانند از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

ازادی که درخواست‌های فراوانی از شهرداری داشت، گفت: نیاز است این ظرفیت در پایتخت طبیعت ایران به خوبی به گردشگران و مسافران معرفی شود به همین جهت نیازمند همکاری شهرداری برای نصب تابلوهای تبلیغاتی هستیم.

وی خواستار توجه به مبلمان شهری و جمع‌آوری خاکروبه‌ها و نظافت منتهی به مجتمع هتل المپیک باقری شد و گفت: روشنایی جاده کنارگذر منتهی به مجتمع و همچنین فراهم شدن دسترسی به جاده غربی و در حال بازسازی به مجتمع هتل المپیک از جمله درخواست‌ها از شهرداری یاسوج است.

در ادامه شهردار یاسوج قول مساعد برای پیگیری خواسته‌های مدیر هتل المپیک یاسوج را داد.

مقدم ادامه داد؛این مجتمع بزرگ با توانمندی که شکل گرفته در طراز بین المللی می‌باشد که از سرمایه‌گذار این مجموعه. جناب دکتر باقری و کادر. و مدیریت این مجتمع تقدیر و تشکر میشود

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت هر گونه حمایت را در وصف این نگین بزرگ گردشگری دریغ نخواهد کرد و همکاریهای لازم و اجرایی نمودن درخواست‌های مدیر مجتمع هتل المپیک را در دستور کار خود قرار داد.

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.