۰ نظر
۷۴ بازدید

گزارش تصویری؛

بازدید کارمندان اوقاف و اعضای انجمن یاوران وقف بهمئی از موقوفه درآمدزای سیدی/تکمیل پروژه نیازمند همت خیرین و واقفین

موقوفه درآمدزای سیدی در شهر لیکک برای تکمیل و بهره برداری نیازمند همت خیرین و واقفین است.
کد خبر : 2086
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399 - 21:00
بازدید کارمندان اوقاف و اعضای انجمن یاوران وقف بهمئی از موقوفه درآمدزای سیدی/تکمیل پروژه نیازمند همت خیرین و واقفین

به گزارش عصر آشنا؛این موقوفه درآمد زا در زمینی به متراژ ۶۰ متر برای احداث یک واحد ساختمان بصورت دوبلکس با زیربنای ۱۰۵ مترمربع در شهر لیکک وقف شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در این بازدید با بیان اینکه تکمیل پروژه همت خیرین و واقفین را می طلبد،گفت:اجرای سقف طبقه بالا، نصب کنتور های آب ، برق ، گاز، لوله کشی، گچ کاری ، موزائیک، خرید نصب در و پنجره، شیر آلات، کاشی آشپزخانه، پله ها و ایزوگام از کمبودهای پروژه است که شهروندان واقف و خیر می توانند برای مشارکت در ثوابی ماندگار به میزان توان خود برای تسریع در بهره برداری به واقف کمک کنند.

سید روح اله افسر تصریح کرد:امروز یکی از خیرین در تماسی که با بنده داشت هزینه خرید ۶۰ متر کاشی و سرامیک و آرماتور لازم برای طبقه بالا را متقبل شد.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از پروژه های وقفی است که توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در سامانه موقوفات کشور ثبت شده است،گفت:خیرین و واقفین می توانند کمک های خود را برای تکمیل پروژه به حجت الاسلام سید یونس سیدی(واقف اصلی) یا اداره اوقاف شهرستان تحویل دهند.

افسر خاطرنشان کرد:قرار است این ساختمان بعد از تکمیل با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی و واقف،به یک زن بی سرپستِ فاقد منزل مسکونی که صاحب دو فرزند بوده و یکی از فرزندانش معلول است، تحویل داده شود و تا زمانی که این زن در قید حیات است در آن ساکن و بعد از آن درآمدهای موقوفه با نظارت اوقاف صرف امور قرآنی شود.

در این بازدید اعضای انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی هم برای جمع آوری کمک های نقدی و مصالح لازم برای تکمیل پروژه اعلام آمادگی کردند.

تصاویر تکمیلی خبر:

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.