با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان بهمئی تشییع دو شهید گمنام در شهر لیکک

پیکر مطهر این دو شهید گمنام امروز دوم دی ماه، در شهر‌ لیکک مرکز شهرستان بهمئی تشییع شد.
کد خبر : 44366
تاریخ انتشار : جمعه 2 دی 1401 - 17:01

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا؛ امام جمعه شهر لیکک در مراسم تشییع شهیدان گمنام، با اشاره به اینکه، امروز جمعه دوم دی، مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار بهمئی از این دو شهید گمنام به خوبی میزبانی کردند گفت : مراسم استقبال از ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح از ورودی شهر لیکک انجام و با حضور قشرهای مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و بویژه جوانان برگزار شد.

حجت‌الاسلام صلواتی با بیان اینکه، رشادت های شهدا بر کسی پوشیده نیست افزود : این حضور پرشور و سرشار از معنویت نشان دهنده در صحنه بودن مردم و پاسخ قاطع به استکبار جهانی است.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم با اشاره به اینکه، یکی از این شهدای والامقام در سن ۲۰ سالگی در عملیات «بدر» در شرق دجله به شهادت رسید که پیکر مطهر وی در حوزه علمیه خواهران دهدشت به خاک سپرده می‌شود گفت : دومین شهید والامقام هم در سن ۲۷ سالگی در عملیات «رمضان» در شرق بصره به شهادت رسید که پیکر مطهر وی در منطقه عمومی لیشتر گچساران خاکسپاری می‌شود.

گفتنی است پیکر مطهر این شهیدان بر دستان پر مهر مردم این دیار رهسپار دیگر مناطق استان شد تا عطر ایثار و شهادت و حضور پیکر مطهر انها ارامش بخش وجود مردم استانمان باشد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.