۰ نظر
۲۲۵ بازدید

مسلم مختاری

بررسی وضعیت آموزشی ، بهداشتی ، تجهیزات و امکانات برخی از مدارس بهمئی + تصاویر

فرماندار بهمئی به همراه رئیس آموزش و پرورش و برخی  مدیران مدارس ، معاونین و دبیران از نزدیک مسائل و مشکلات مدارس را بررسی کردند.
کد خبر : 65684
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 21:20

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ فرماندار بهمئی که با همراهی رئیس آموزش و پرورش این شهرستان در بازدید از دبیرستان متوسطه دوم دخترانه عفاف و پسرانه امام حسین ع در شهر لیکک صورت گرفت، در گفتگوی مستقیم و رودرو با مدیران و مربیان مدارس، موضوعات آموزشی ، فضای آموزشی ، تجهیزات ، امکانات و نیازهای مدارس  را بررسی نمودند و در جریان مشکلات و کمبودهای موجود مدارس قرار گرفتند.

علی محمدی در این بازدید ترویج فرهنگ دینی را از جمله عوامل مهم در برابر هجمه فرهنگی بیگانگان ذکر کرد و افزود: فراگیری علم و آشنایی دانش آموزان با آموزه‌های دینی، سدی در برابر هجمه های نرم فرهنگی دشمنان است.

 فرماندار شهرستان بهمئی در این بازدید با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی فرهنگیان این شهرستان خواستار  رفع نقاط ضعف و  تلاش بیشتر در راستای ارتقا سطح آموزشی و کیفیت سیستم آموزشی این شهرستان شد.

علی محمدی در این بازدید با حضور در کلاس درس دانش آموزان از نزدیک در جریان روند آموزش دانش آموزان و امکانات آموزشی این مدرسه قرار گرفت  و افزود: در این بازدیدها فضای آموزشی ، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات و امکانات مدارس بررسی و پیگیری شد که با هماهنگی رئیس آموزش و پرورش این شهرستان جهت رفع موانع و مشکلات قول مساعد داده شد.

فرماندار بهمئی در این بازدید ضمن سرکشی از کلاس‌های درس و گفت‌وگو با دانش‌آموزان، طی نشستی با مسئولان آموزش و پرورش و مدیر مدرسه، در جریان اقدامات آموزشی و پرورشی این آموزشگاه قرار گرفت‌.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.