بررسی وضعیت آموزشی ، تجهیزات ، فضاهای مدارس با حضور فرماندار بهمئ و عوامل آموزش و پرورش

در این بازدیدها فضاهای آموزشی ، تجهیزات آموزشی ، سرمایشی و گرمایشی  و تجهیزات و امکانات مدارس بررسی و پیگیری شد و جهت رفع موانع و مشکلات آنها قول مساعد داده شد
کد خبر : 62067
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 20:29

بررسی وضعیت آموزشی ، تجهیزات ، فضاهای مدارس با حضور فرماندار بهمئ و عوامل آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ به منظور بررسی مسایل ،  مشکلات ، وضعیت آموزشی ، تجهیزات ، فضاهای مدارس ، فرماندار  بهمئی به همراه مدیر آموزش و پرورش و عوامل آموزشی از مدارس مختلف سطح شهر بازدید کردند.

فرماندار بهمئی در این بازدیدها  در محل برگزاری کارگاه آموزشی دبیران متوسطه دوم و کلاس های آموزش دانش آموزان دختر متوسطه دوم حضور یافت.

علی محمدی افزود: در این بازدیدها فضاهای آموزشی ، تجهیزات آموزشی ، سرمایشی و گرمایشی  و تجهیزات و امکانات مدارس بررسی و پیگیری شد و جهت رفع موانع و مشکلات آنها قول مساعد داده شد.

وی در جریان بازدید‌های امروز ابتدا به بازدید و گفت‌وگو با کادر آموزشی و مدیریتی مدارس پرداخت و در جریان میزان حضور دانش آموزان در مدرسه و وضعیت ادامه تحصیل و آموزش این واحدهای آموزشی قرار گرفت.

فرماندار بهمئی از تلاش های آموزش و پرورش این شهرستان در راستای خدمت به دانش آموزان و تجهیز مدارس قدردانی کرد.

مسعود فرحبخش مدیر آموزش و پرورش بهمئی هم گفت: به منظور افزایش رشد آموزشی و رفع موانع ، در راستای سیاست حضور میدانی و بررسی فرآیندهای آموزش منظم و دقیق از مدارس به صورت سرزده بازدید خواهیم کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس قرار خواهیم گرفت.

فرماندار بهمئی و عوامل آموزش اداره آموزش و پرورش این شهرستان با حضور در مدارس مختلف ضمن دیدار و گفت و گوی صمیمی با فرهنگیان و دانش آموزان پای درد دل آنها نشستند.

مسبلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.