۰ نظر
۲۱۱ بازدید

مسلم مختاری

برنامه ریزی کمیته پشتیبانی راهیان نور بهمئی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور

جلسه برنامه ریزی کمیته پشتیبانی راهیان نور بهمئی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار شد.
کد خبر : 67846
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 21:24

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در سومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور بهمئی که در محل سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد گفت: برپایی چنین اردو‌هایی بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است و در تلاش هستیم تا تمام خدمات لازم را برای این اردوها تامین کنیم.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و یادمان‌های دفاع مقدس ، برای دانش‌آموزان بهمئی از آبان ماه امسال آغاز شد و  تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر دانش‌آموز متوسطه دوم مشمول این طرح شدند گفت: این دانش آموزان با هدف آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت در هر مرحله به مدت سه الی ۴  روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ، تا پایان سال تحصیلی  گروهای دیگری از دانش آموز بهمئی به یادمان های دفاع مقدس اعزام می شوند گفت: در این سفر معنوی و فرهنگی، دانش‌آموزان از نزدیک با آثار جنگ تحمیلی و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس ارتباط برقرار می‌کنند و اثرگذاری معنوی بسیار ارزشمند خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: در این جلسه در سه محور راهیان نور ، راهیان پیشرفت و راهیان مکتب شهید سلیمانی برنامه ریزی لازم صورت گرفت.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید امینی  با اشاره به دستورالعمل اردوی راهیان نور و همچنین نکاتی در زمینه اقدامات قبل و بعد از این اردو گفت: از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای کیفیت‌بخشی و حضور حداکثری دانش‌آموزان در این اردو‌ها استفاده می‌شود.

سروان پاسدار وحید صالحی پور افزود: بازخوانی وقایع دفاع مقدس توسط راویان شاخص برای دانش‌آموزان در قالب اردو‌های راهیان نور بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و از مهم‌ترین شاخص‌های جهاد تبیین است.

وی گفت: ترویچ فرهنگ ایثار و شهادت ، معرفی زندگینامه شهیدان و ایثارگران به نوجوانان و دانش‌آموزان ، می‌تواند موجب جلوگیری از انحرافات ذهنی و جنگ رسانه‌ای دشمن شود.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش اعضا، نظرات و نیازمندی‌های کمیته‌های مختلف، وظایف و تکالیف دستگاه‌های در رابطه با ستاد راهیان نور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید امینی ناحیه بهمئی و اداره آموزش و پرورش در سالن جلسات فرماندهی ناحیه این شهرستان برگزار شد.

مسلم مختاری خبرنگار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.