مسلم مختاری

برگزاری اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان بهمئی و تجلیل از فعالان کارگروه های این مجمع + تصاویر

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان بهمئی با حضور مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فتح استان در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 64337
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 20:19

برگزاری اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان بهمئی و تجلیل از فعالان کارگروه های این مجمع + تصاویر

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان بهمئی با حضور مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فتح استان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد در مراسم اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان بهمئی که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد  هدف از برگزاری مجمع بسیج را شناسایی و بکارگیری افراد نخبه و متخصص و کمک به تحقق دولت اسلامی ذکر کرد و گفت: مهم‌ترین رویکرد مجمع بسیج مسئله ‌محوری و مطالبه‌گری است و این مجمع در راستای امیدآفرینی و حل مشکلات مردم گام برمی‌دارد.

سرهنگ  جمشید ارسلان جو با بیان اینکه ، هدف از این مجمع ایجاد زمینه های رضایت مندی از دستگاه های حاکمیتی و بسیج و کمک به دولت در بخش های مختلف شهرستانی، استانی و کشوری است افزود: در این مجامع باید عملیات طوفان الاقصی، وضعیت جبهه مقاومت، وضعیت مردم مظلوم فلسطین و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی برای حضار روشنگری و تشریح شود.

وی گفت: بسیج شجره طیبه و درخت تناوری است که توسط معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از دل مردم کشف و تقدیم انقلاب اسلامی شد و باید با انجام فعالیت های مفید و ضروری قدردان و خدمتگذار این مردم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این مراسم گفت :این مجمع دارای ۶ کارگروه فعال شامل کارگروه ‌های آموزش، اقتصاد و زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، زن و خانواده با اولویت تحکیم خانواده و جوانی جمعیت ، بهداشت و سلامت، تربیت و آموزش، رسانه و فضای مجازی در سطح شهرستان است که در این نشست بخشی از دستاوردهای این کارگروه‌ها توسط مسئولان هر بخش ارائه شد.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه ، مسائل و مشکلاتی که در این جا بیان و پیگیری میشود بعد از بررسی به استان ارسال میشود و سپس با هماهنگی هایی لازم ، در صورت تصویب در استان و تامین اعتبارات لازم  عملیاتی میشود افزود: این مجمع در بخش زیربنایی و اقتصادی در شهرستان بهمئی مشکلات مختلف را بررسی نموده و تسهیلات لازم را در زمینه اشتغالزایی جوانان پرداخت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ، یکی از اولویت‌های این ستاد کمک به رفع مشکلات اقتصادی است گفت: مرکز راهبری بسیج با رصد وقایع و بررسی نیاز‌های شهرستان وطرح آن در این مجمع ، برای برطرف شدن مشکلات جامعه در حوزه‌های گوناگون تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این مراسم با ارائه طرح خود گفت: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب در دانشگاهِ انسان ساز خود به سمت تعالی حرکت کرد و در ادامه با فرماندهی رهبر معظم انقلاب شاهد هدایت‌گری شکوهمندی هستیم که بر عزت و اقتدار ملت ما افزوده است.

سرهنگ نورایی با بیان اینکه ، تفکر و فرهنگ بسیجی  باید در جامعه ارنج نهاده شده و به آن توجه شود افزود: بسیج یک ظرفیت بالقوه در عرصه‌های مختلف است که می‌تواند با استفاده از نخبگان خود به حل مسائل و مشکلات کمک کند و امروز در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی از سطح کلان کشور تا روستاها نیازمند عنصر اندیشه ورزی، تفکر و تعقل هستیم.

وی با محکوم کردن اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیست گفت: عملیات بزرگ و پرهیبت طوفان الاقصی، رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل را از نظر عملیاتی و هم از لحاظ اطلاعاتی در هم شکست.

تجلیل از چهار کارگروه برتر مجمع بسیج شهرستان بخشی دیگری از این آیین بود، بر این اساس نیز در این اجلاس از چهار طرح برگزیده با موضوعات علمی پژوهشی، تعلیم و تربیت و همچنین زنان و خانواده توسط نمایندگان کارگروه‌ها دفاع شد.

رؤسای کارگروه‌های شش گانه این مجمع هم با بیان مشکلات و نیازهای حوزه خود راهکارهایی برای رفع این مسائل ارائه کردند.

  قرائت بیانیه و مراسم تجلیل از فعالان کارگروه های این مجمع پایان بخش این مراسم بود.

در اجلاس سالانه بسیج شهرستان بهمئی درخصوص رفع مشکلات اقتصادی، آموزشی و پرداخت تسهیلات ویژه برای اشتغالزایی جوانان بحث و تبادل نظر شد.

مسلم مختاری خبرنگار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.