فاضل ریحان نسب

برگزاری جشن نیمه شعبان در شهرستان بهمئی

جشن نیمه شعبان همراه با برنامه های شاد و متنوع (تئاتر ،سرود ،مسابقه و...) به همت فرهنگی هنری سپاه پاسداران و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 68778
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 2:09

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ، جشن نیمه شعبان همراه با برنامه های متنوع و شاد و تجلیل از هنرمندان در سالن سینما امید شهرستان بهمئی برگزار شد .

در این جشن که به همت فرهنگی هنری سپاه پاسداران و اداره فرهنگ اسلامی شهرستان بهمئی برگزار گرید سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان بهمئی ضمن خیر مقدم  گفت: بدون شک آن امام بزرگوار از پیروان و شیعیانش انتظار دارد که زندگی خویش را با التزام به ایمان و عمل صالح در مسیر درک مراتبی از عبودیت الهی، برای دستیابی به نفس مطمئنه انتظام بخشیده و زمینه ظهورش را فراهم کنند.

غلامی نژاد افزود: در این جا بر خود لازم می دانیم از همه کسانی که در جشن‌های نیمه شعبان به هر شکل به حضرت ولی عصر(عج) ادای احترام کرده و مجلس جشن برپا کرده‌اند، اعم از براداران و خواهران، تشکر و قدردانی نمائیم.

جانمحمد خوب پور  قائم مقام  اداره کل فرهنگ اسلامی استان گفت: ما موظف هستیم شرایط را برای ظهور امام زمان مهیا کنیم. در عین ناامیدی مردم، شهادت سردار سلیمانی باعث شد این انقلاب مجدد زنده شود.

خوب پور گفت: امام زمان با ما صحبت می‌کند و می‌گوید: ما برای رعایت حال شما بیکار ننشسته‌ایم و حواس ما به شماست ما شما را فراموش نمی‌کنیم، اگر چنین نبود بلاها و سختی‌ها بر شما نازل می‌شد دشمنان شما را قتل عام می‌کردند.

    قائم مقام اداره کل فرهنگ اسلامی استان  افزود: ما باید بستر را برای ظهور مهیا کنیم ،هرکس در جایگاه خودش باید احساس مسئولیت کند و وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد

خوب پور ادامه داد: متاسفانه در استان ما کم کاری می‌شود که این کم کاری باعث بسترسازی ظهور نخواهد شد، هر کس هر مسئولیتی که دارد طبق حق انجام دهد مشکلی نخواهیم داشت.

جان محمد خوب پور در پایان گفت: باعث خوشحالی و خرسندی اینجانب هست که در جمع شما شرکت کردند و انشالله ما را از یاران امام زمان قرار دهد تا بتوانیم ظهور ایشان را ببینیم و در رکاب ایشان باشیم

 

داوود طلوعی مطلق : پایگاه خبری عصر آشنا

فاضل ریحان نسب : خبرنگار

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.