۰ نظر
۱۷۳ بازدید

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان کهگیلویه وبویراحمد

آیت الله سید نصیر حسینی:جهاد تبیین یکی از ضرورت های انقلاب است/درخشان: جهاد تببین بهترین راه مقابله با انحراف افکار است
کد خبر : 40225
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 شهریور 1401 - 8:12

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، آیت الله سید نصیر حسینی ضمن گرامی داشت هفته دولت اظهار داشت:جهاد تبیین یکی از  ضرورت هایی است که امروزه باید برای شناخت انقلاب و دستاوردهای  آن انجام دهیم تا مردم را آگاه و هوشیار کنیم.

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه دستاوردهای  انقلاب یک بخشش مادی و بخش دیگرش معنوی و فرهنگی است افزود:در طول چند سال که از عمر پربرکات نظام اسلامی میگذرد علاوه بر دستاوردهای مادی دستاوردهای  معنوی و فرهنگ به وجود آمد که عزت و استقلال  برای مملکت ایجاد کرد و از وابستگی به دول غربی بخصوص آمریکا و انگلیس خارج نموده است.

وی بر تاکید بر آرمان گرایی پس از انقلاب گفت: در زمان طاغوت آرمان گرایی  مادی  و پیروی از فرهنگ مادی گرایی غرب بود اما پس از انقلاب مردم با پیروی از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب و انقلابیون آرمان ملت را به سوی معنویت و عقلانیت و خرد ورزی سوق دادند‌.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان  با تاکید مکرر بر جهاد  بیان داشت:دشمن در نقطه مقابل با تاریکی و ایجاد ابهام شبهه ایجاد می کندکه مردم را از نظام دلسر و ناکارمد جلو کند تا مردم به سوی روشنایی و حق نروند.

آیت الله سید نصیر حسینی عنوان  کرد:انقلاب اسلامی  انقلاب الهی است که در راس آن یک انسان بزرگ و پایبنده به آرمان های انقلاب و امام است و با وجود آرمانهای معنوی و رهبری نباید ترس و خطری در خود ایجاد کنیم.

آیت الله حسینی بر ایجاد بسترهای فرهنگی در حوزه جهاد تبیین تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد:امروز  در دنیا هیچ حکومتی عقلانی تر و خرد ورزی تر از انقلاب اسلامی وجود ندارد و اگر عقلانیت و خردورزی از بین برود دیگر نمی توان کاری کرد .

آیت الله سید نصیر حسینی  با بیان نقش مهم  و کارآمد مردم در انقلاب اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت:مردم صحنه گردان انقلاب هستند و همواره محکم پشت آرمان های انقلاب و امام امت و رهبری ایستاده اند.

وی خواستار تحلیل نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای تکامل این نظام برای رسیدن به حکومت منجی بشریت سعی و تلاش فراوان  حاصل شود.

 امین درخشان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با دستور کار راهکارهای عملیاتی شدن جهاد تببین و با محوریت تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی برگزار شد ، یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی و هفته دولت را تبریک گفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان نقش و جایگاه مهم جهاد تبیین در مقابل با جریان تحریف دشمن پرداخت و عنوان کرد:همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند از آنجا که مسئله جهاد تبیین به عنوان نقطه مقابل تحریف جبهه نفاق می باشد و در واقع باطل السحر تحریم و تحریف، جهاد تبیین است و یک مطالبه جدی در شرایط کنونی است.
درخشان با تاکید بر اینکه غفلت ار جهاد تبیین فرصت دادن به دشمن است بیان کرد:در جهاد تبیین با توجه به جدی بودن موضوع کوتاهی هایی صورت گرفته است ضرورت دارد به این مسئله با برش استانی توجه ویژه ای شود‌
درخشان عنوان کرد:از آنجایی که جهاد تبیین ناظر به تقابل عملیاتی با جریان رسانه ای دشمن است نیازمند توجه استانی و عملیاتی شدن فرمان جهاد تبیین در استان به بحث و گفتگو پرداخت.
وی در خصوص نقش دستگاهها در جهاد تبیین پرداخت و عنوان کرد: ضرورت دارد دستگاها بصورت مصداقی حوزه عملکرد و ماموریت های خود را رسانی کنند و در قالب برنامه های مختلف خبری نشست و وبینار مورد توجه و به آحاد مردم منعکس نمایند..
وی افزود هفته دولت بهترین فرصت برای تحقق جهاد تبیین در ابعاد سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگی و عمرانی و معرفی کردن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر پربرکت این نظام مقدس دانست.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بر این موضوع تاکید کرد که اگر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در قالب های مختلف جهاد تبیین به درستی جامع و هدفمند بیان کنیم دشمن و جبهه نفاق به هیچ وجه فرصتی برای تحریف و ایجاد بی اعتمادی نمی تواند ایجاب کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.