۰ نظر
۲۳۹ بازدید

داود طلوعی مطلق

برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س)درمسجدابوالفضل العباس (ع)شهرلیکک

استقامت حضرت زهرا را به وسیله حضرت آیت الله مصباح گره زده و مصداق عینی آن را سرباز ولایت سردار حاج قاسم سلیمانی معرفی کردند
کد خبر : 21239
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 21:48

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنامراسم شهادت حضرت زهرا(س)درمسجد ابوالفضل العباس(ع) شهرلیکک برگزارشد.

حجت الاسلام ویسی سخنران این مراسم پس از حمد و ثنای الهی و تسلیت ایام و لیالی فاطمیه دوم در ارتباط با اسوه و الگو بودن حضرت زهرا(س)برای جهانیان تا قیامت هم مردان و هم زنان و دلایل قرانی برای آن که حضرت زهرای مرضیه می‌توانند الگوی مردان باشند اقامه کردند.
وی گفت:از جمله این آیات اسوه قرار دادن آسیه همسر فرعون و حضرت مریم سلام الله علیها است که در ارتباط با آسیه فرموده‌اند الذین آمنوا یعنی تمام کسانی که ایمان آورده اند می توانند حضرت آسیه را الگوی خود در زندگی قرار دهند چه مردان باشند و چه زنان.

حجت الاسلام ویسی در ادامه آیاتی در ارتباط با شأن و مقام حضرت زهرای مرضیه ایراد فرمودند وبیان کردند:آیات متعددی در قرآن از جایگاه حضرت زهرا سلام الله علیها حکایت دارد از جمله آیه مباهله و آیه تطهیر و و آیات هل اتی و سوره مبارکه قدرهست.

وی در پایان  به شان مقام حضرت آیت الله مصباح (ره)سلام و درود فرستاده و تئوریزه کردن مباحث فاطمی و استقامت حضرت زهرا را به وسیله حضرت آیت الله مصباح گره زده و مصداق عینی آن را سرباز ولایت سردار حاج قاسم سلیمانی معرفی کردند.

درپایان این مراسم  کربلایی چامپور به مداحی ونوحه سرایی پرداختند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.