۰ نظر
۱۹۷ بازدید

برگزاری مراسم ۱۳آبان در بخش سرآسیاب شهرستان بهمئی

عده‌ای قلیل از اراذل و اوباش، مزدور و وابسته به دشمن با سوءاستفاده از خویشتن‌داری نیروی انتظامی دست به شرارت می‌زنند که به زودی خاتمه پیدا کرده و آرامش به جامعه بازمی‌گردد.
کد خبر : 43043
تاریخ انتشار : جمعه 13 آبان 1401 - 21:30

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا مراسم ۱۳آبان با حضور دانش آموزان و مردم شهید پرور بخش سرآسیاب شهرستان بهمئی در مدرسه سرآسیاب برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید عبدالعزیز سیدی بخشدار بخش سرآسیاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه شاهچراغ به تشریح فعالیت‌های بخشداری و ادارات بخش در اجرای برنامه های مناسبتی از جمله ۱۳آبان اشاره های داشته اند.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا معاونت فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این مراسم با بیان اینکه ۱۳ آبان سال ۵۸ روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پایان سلطه‌گری دشمنان با اولین واکنش انقلابی ملت ایران با پیشگامی دانشجویان خط امام(ره) مواجه شد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دو هدف و یک مقصد؛ “نخست مبارزه با استبداد داخلی و رژیم سفاک، سرسپرده و وابسته به منظور آزادی و دوم مبارزه با استکبار خاجی باهدف استقلال و خروج از وابستگی به قدرت‌های سلطه‌گر خارجی و سپس مقصد نهایی همان تشکیل نظام جمهوری اسلامی را دنبال می‌کرد.

وی با ذکر اینکه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی؛ بیانگر شعور ملت ایران بود اظهار کرد: مردم برای رهایی از زنجیر وابستگی که ۱۵۰ سال نظام استکباری بر این کشور پنجه افکنده بود، مبارزه کردند و حکومت اسلامی را تشکیل دادند. انقلاب اسلامی نیز خواست ملت ایران در خصوص حاکمیت حکومتی بر اساس باورهای دینی، اسلامی و اراده مردمی را تحقق بخشید.

آمریکا با پشتیبانی همه کشورهای اروپایی، رژیم صهیونیستی و گروهک‌های شکست‌خورده ضدانقلاب و برخی از ایرانیان بی‌وطن خارج‌نشین، وهابی و داعش، مرگ یک دختر را بهانه کرده و برای دروغ‌پراکنی همه توان رسانه‌ای و تبلیغی را به میدان آورد و بمباران دروغ کردند.

وی اعلام کرد: در این مدت، ۵۰۰میلیون مطلب، موضوع و پست در رابطه با مرگ این دختر جوان به منظور برهم‌زدن امنیت ایران در رسانه‌های معاند منعکس شد که تماما دروغ و بزرگ‌نمایی از حوادث کوچک بود، آنان به این امید که مردم را به خیابان بکشانند و با ایجاد اغتشاش به خیال خام و باطل خود برسند اما باز هم از ملت سیلی خوردند.

جهانگیر آشنا: با ابراز اینکه مردم غلی‌رغم داغدار بودن از مرگ مرحومه مهسا امینی و وجود برخی مشکلات، در این اتفاقات راه‌شان را با اغتشاگران جدا و دست رد به سینه دشمن زدند، گفت: اکنون عده‌ای قلیل از اراذل و اوباش، مزدور و وابسته به دشمن با سوءاستفاده از خویشتن‌داری نیروی انتظامی دست به شرارت می‌زنند که به زودی خاتمه پیدا کرده و آرامش به جامعه بازمی‌گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.