مسلم مختاری

برگزاری مسابقات والیبال بانوان بزرگسال با حضور ۸ شهرستان و منطقه از اُستان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بهمئی

مسابقات والیبال بانوان بزرگسال 8 شهرستان و منطقه از اُستان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بهمئی آغار به کار کرد
کد خبر : 14517
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 - 23:57

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد ؛ این دوره از مسابقات والیبال بانوان با حضور ۸ شهرستان و منطقه از اُستان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در سالن چند منظوره شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به مدت ۲ روز برگزار می شود.

۱۳۰ بانوی ورزشکار در قالب ۶ تیم از شهرستان ها و مناطق رامهرمز ، شهرستان کهگیلویه ، بهبهان (دو تیم) ، ماهشهر ، زیدون ، اُمیدیه ، دیشموک و شهرستان بهمئی (دو تیم) از استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در این دوره از مسابقات شرکت دارند.

امام جمعه شهر لیکک در مراسم افتتاحیه و آغاز این مسابقات با اشاره به اینکه ، یکی از مهمترین عوامل برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی میان مردم بویژه نسل جوان ورزش و توسعه فرهنگ ورزشی است گفت : زنان و بانوان به عنوان مادران و عضو اصلی خانواده نقش مفید و موثری در فرهنگ‌سازی و تربیت نسب آینده دارند که باید به این مهم توجه جدی شود.

حجت الاسلام افروغی ، بر توجه جدی و تلاش روز افزون برای استفاده از توانایی ، پتانسیل و ظرفیت بانوان برای ارتقاء ورزش در جامعه تاکید کرد و گفت : توانایی های بالای بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی با رعایت فرهنگ ایرانی اسلامی و شئونات اسلامی بیش از پیش محقق خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی ، در مراسم آغازین این دوره از مسابقات ، با اشاره به اینکه ، زنان حدود نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و همواره دوشادوش مردان در کار‌ها و حرفه‌های مختلف فعالیت دارند گفت : ورزش بانوان پیش زمینه‌ای برای ارتقای سلامت ، نشاط و شادابی در خانواده و جامعه است و در این زمینه برنامه ریزی های مختلفی در شهرستان بهمئی صورت گرفته است.

عاطفه بیوکانی با بیان اینکه ، بر اساس آمار‌های منتشر شده ورزش بانوان در سالهای گذشته در شهرستان بهمئی رشد خوبی داشته است افزود : با توجه به فعالیت گسترده زنان و نقش مهم آنها‌ در مدیریت خانواده و تربیت فرزندان، امور خانه داری، حفظ و تقویت سلامت جسمی و روحی این قشر همراه با برنامه‌های ورزشی محقق خواهد شد.

وی همچنین از نبود حامی مالی، کمبود برخی امکانات و تجهیزات مناسب و کافی به عنوان مهم‌ترین مشکل پیش روی علاقمندان و فعالان این رشته‌های ورزشی در شهرستان بهمئی ابراز ناراحتی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی از حضور ، همراهی و همکاری امام جمعه شهر لیکک ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی ، اصحاب رسانه (صداوسیما و عصر آشنا) ، فرمانداری ، کمیته امداد شهر لیکک ، فنی و حرفه ای شهرستان ،جهاد کشاورزی ، سپاه پاسداران و مجموعه بنیاد شهید و اُمور ایثارگران ، فوریت های پزشکی شهرستان (اورژانس ۱۱۵) ، مسئول و اعضای هیئت والیبال شهرستان و مستاجرین این مجموعه ، که در راستای برگزاری این مسابقات شرکت کردند تقدیر و تشکر کرد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داوود طلوعی مطلق:پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.