داود طلوعی مطلق

 برگزاری مسابقات یادواره شهدای سیدصفی درشهرستان بهمئی

جهان پهلوان تختی وقتی دید که یک دست کشتی گیر آمریکایی آسیب دیده است با یک دست با او کشتی گرفت و به همین دلیل مجسمه او را با یک دست ساخته اند برای اینکه تاریخ جوانمردی او را فراموش نکند
کد خبر : 15391
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 12:23

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا مسابقات فوتسال یادواره شهدای سیدصفی بمناسبت یاد و خاطره زنده یاد سیدجمشید جریده درشهرستان بهمئی برگزارشد .
علیدادرگبارمقدم رئیس شورای شهر ضمن عرض خیرمقدم به حضار ،ورزشکاران وتماشاگران عزیز گفت: انشالله که ورزشکاران جوانمردی را سرلوحه بازی خود قراردهند و باهمدلی درکنارهم این مسابقات رابه پایان برسانند.

رگبارمقدم بابیان داستان جوانمردی غلامرضا تختی کشتی گیر بی نظیر کشورمان گفت:تختی دریکی از مسابقات وقتی فهمیدحریف آمریکایی ازسمت راست مجروح هست به هیچ وجه حتی دست به سمت مجروح کشتی گیرنزد و درپایان هم ضمن دلجویی از کشتی گیر حریف خواهان سلامتی ایشان شد.
وی درپایان گفت:جهان پهلوان تختی وقتی دید که یک دست کشتی گیر آمریکایی آسیب دیده است با یک دست با او کشتی گرفت و به همین دلیل مجسمه او را با یک دست ساخته اند برای اینکه تاریخ جوانمردی او را فراموش نکند و کسانی که دراین مسابقات بتوانند حرکت جوانمردانه ای در این حد داشته باشندازطرف شورای شهرتشویق و لوح تقدیر اهداء میگردد.

محسن جریده مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت:این مسابقات با حضور ۱۰تیم وبه صورت دوحذفی برگزار میشود.
وی درپایان از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ،حوزه مقاومت ثارالله ،بنیادشهیدوامورایثارگران،تربیت بدنی،شورای شهر،کمیته فوتسال شهرستان،کمیته داوران وهمه کسانی که نهایت همکاری را نمودند تا این مسابقات برگزارشود تقدیروتشکرکرد.

     

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.