۰ نظر
۱۹۵ بازدید

داود طلوعی مطلق

برگزاری نماز عید سعیدفطردرمصلی شهرلیکک

نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در مصلی امام رضا علیه السلام شهر لیکک واقع در خیابان جمهوری اسلامی یا فرمانداری قدیم برگزار می گردد.
کد خبر : 31888
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 13:34

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ستادنمازجمعه شهرستان بهمئی طی اعلامیه ای به این ساید مکان وروز برگزاری نمازعید سعید فطررا مشخص نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صدحیف که آن رفت

یک ماه بندگی، یک ماه خلوص، یک ماه راز و نیاز شبانه روزی، یک ماه انس باقران، ماه رحمت و مغفرت و نیایش یعنی ماه رمضان به پایان رسید.
ماهی که مساجد حال هوای خود داشت ، محافل ومجالس قرانی، عطر و بوی رمضان، لیالی قدر، اعتکاف، جز خوانی و ندای الغوث الغوث نیمه های شب به پایان آمد .
بر حسب وظیفه از همه دست‌اندرکاران ، برنامه‌ریزان تشکر می‌کنم و مهمتر از همه از نونهالان، نوجوانان و جوانانی که میدان‌دار محافل و مجالس قرانی ومعنوی بودند.

به اطلاع مردم غیور، سلحشور ، مۅمن وخداجو و همیشه در صحنه شهرستان بهمئی به خصوص شهر لیکک رسانده می‌شود بر اساس تصمیم ستاد برپایی نماز عید سعید فطر و با در نظر گرفتن همه جوانب ،نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در مصلی امام رضا علیه السلام شهر لیکک واقع در خیابان جمهوری اسلامی یا فرمانداری قدیم برگزار می گردد.
لازم است به نکات ذیل توجه ویژه داشته باشیم و ملزم به رعایت آنان باشیم چون نماز در محیط سر بسته برگزار می گردد رعایت اصول بهداشتی در دستور کار قرار گیرد:

قبل از حرکت وضو گرفته باشید،حتمٲ ماسک ،مهر و سجاده شخصی، مایعات و نوشیدنی زیرانداز و در صورت صلاح دید لقمه یا اغذیه همراه داشته باشید ،در جهت جلوگیری از شیوع بیماری و رعایت اصول بهداشتی، مواد خوراکی در مکان برگزاری نماز توزیع نگردد .
همشهریان عزیز توجه داشته باشند صندوق های جمع آوری زکات فطریه وخمس در چند پک مجزا توسط کمیته امداد امام رحمت الله علیه، اداره بهزیستی، موسسه خیریه آبشار عاطفه ها جهت رفاه حال همشهریان مستقر است و طلاب و روحانیون برای راهنمایی وارشاد و اطلاع رسانی در کنار این صندوق ها حضور دارند.

ان شاالله زمان برگزاری مراسم فردا سه شنبه ١۴۰١/٢/١٣ رٲس ساعت ۶:۳۰ صبح خواهد بود.
انتظار هست نمازگزاران محترم در راس ساعت مقرر حضور داشته باشند و نهایت همکاری را با عوامل برگزاری نماز عید سعید فطر داشته باشند.
اولویت پارک وسایل نقلیه خیابان اصلی (خیابان رهبری)، خیابان بعثت و خیابان جمهوری اسلامی هست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.