برگزاری ویژه برنامه جشن انقلاب طرح شهید بهنام محمدی مدرسه حضرت رقیه شهرستان بهمئی

ویژه برنامه جشن انقلاب طرح شهید بهنام محمدی مدرسه حضرت رقیه شهرستان بهمئی برگزار شد
کد خبر : 4728
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 9:31

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی گفت:این مراسم به خاطر شرایط بیماری کرونا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی به نمایندگی‌های از دانش آموزان مدرسه حضرت رقیه مجری طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئی برگزار شد.

در ادامه سرگرد پاسدار علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرده اند.

سرگرد محمدی با بیان اینکه: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید، در دهه پنجم و در چهل و دومین سالگرد پیروزی خود نه‌تنها در برابر براندازی‌های سخت، نرم و هوشمند دشمنان مقاومت کرده، بلکه توانسته است به دستاوردهای قابل‌توجهی در عرصه‌های مختلف دست یابد.

وی گفت:انقلاب اسلامی با نهادینه‌کردن روح معنویت و اندیشه دینی، جلوه‌های مهمی‌در ابعاد «احیاء هویت دینی»، «مردم‌سالاری دینی»، «استقلال سیاسی»، «ثبات و امنیت داخلی» و «ترویج گفتمان مقاومت» داشته است. بدون‌ تردید جمهوری اسلامی ایران بیش از همه یک انقلاب ارزشی و فرهنگی بود که در مقابل فرهنگ الحادی و شیطانی غرب ایستاد.

محمدی افزود: بنابراین نخستین و باارزش‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران ورود معنویت در عرصه زندگی مردم، یا بهتر بگویم «معنویت‌بخشی به زندگی» مردم است و دستاورد واقعی و بزرگ دیگری که انقلاب اسلامی ایران به ارمغان آورد، استقلال سیاسی برای کشور بود.

وی بیان داشتند:پروفسور «اشتاین باخ» کارشناس سیاسی آلمان معتقد است، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، رسیدن ایران به استقلال و اعطای خودباوری به مردم این کشور بوده است.

محمدی همچنین تصریح کرده است: نکته‌ای که از نظر من بسیار مثبت و قابل‌توجه است اینکه ایران با انقلاب اسلامی خود گام بسیار بزرگی به‌سوی استقلال برداشته است و با نگاه به ‌نظام سیاسی حاکم بر آن، این کشور را باید به معنای واقعی «جزیره ثبات» در منطقه پرتنش غرب آسیا دانست و دستاورد مهم دیگر انقلاب اسلامی، استقرار مردم‌سالاری دینی در ایران و ‌ترویج آن به‌عنوان یک الگوی حکومتی در بین کشورهای منطقه است. مردم‌سالاری دینی، ناظر به نمونه‌ای از حکومت است که بر مشروعیت الهی، مقبولیت مردم و در چارچوب مقررات الهی استوار است.
در پایان این برنامه از تعدادی از دانش آموزان فعال طرح شهید بهنام محمدی مدرسه حضرت رقیه تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.