۰ نظر
۱۶۲ بازدید

آسیه مجیدی مهر

برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی شهید والا مقام محمدرضا جهان نژادیان به مناسبت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درشهرستان بهمئی

نمایشگاه آثار خوشنویسی شهید دفاع مقدس محمدرضا جهان نژادیان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولین استانی و هنرمندان در مزار مرقد آن شهید والا مقام در روستای دل سرخ از توابع شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 51780
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 9:25

​به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ،با حضور حجت الاسلام موحد نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی ، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار و مسئولین محلی ،حضور پرشور مردم و خانواده شهید جهان نژادیان در بخش ممبی روستای پس باغ گلزار شهید برپا شد.

امین درخشان در حاشیه مراسم افتتاحیه گفت:مسئله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اهداف حوزه فرهنگ و هنر است که شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس پرچم داران این فرهنگ در کشور هستند.

وی افزود:یکی از اقدامات ما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ساخت فیلم مستند روایت زندگی هنرمند شهید محمدرضا جهان نژادیان که با نقش آفرینی هنرمندان هم استانی در حال ساخت است.

در این نمایشگاه ۲۰ اثر از آثارشهید خوشنویسی و دستخط های  شهرستان بهمئی با موضوع پاسداشت شهدای هنرمند به نمایش در امده است و یاد شهیدان هنرمند استان در این نمایشگاه گرامی داشته شد.

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.