با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه کشور

مسلم مختاری

بهره برداری از ساختمان جدید اداره کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهمئی + گزارش

در مراسمی با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه کشور ساختمان جدید اداره کمیته امداد امام خمینی بهمئی به بهره برداری رسید .
کد خبر : 38283
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 18:19

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ در این مراسم بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه کشور ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان، فرماندار شهرستان بهمئی ، امام جمعه لیکک و جمعی از مردم ، خانواده های معظم شهدا ، خانواده های تحت پوشش و مسئولان محلی حضور داشتند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) اُستان کهگیلویه و بویراحمد در آئین بهره برداری از این طرح با اشاره به اینکه این ساختمان در ۲ طبقه احداث شده است گفت: برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است.

قباد مبشری با بیان اینکه ، عملیات اجرایی این طرح با ۷۲۸ متر زیر بنا و دو هزار و ۴۳۰ متر مساحت از سال ۱۳۹۷ آغاز شده بود افزود: با بهره برداری از این طرح زمینه خدمت به مردم شهرستان بهمئی و افراد تحت پوشش فراهم خواهد شد.

وی گفت : کمیته امداد شهرستان بهمئی چهار هزار و ۴۸۰ خانوار با جمعیت ۱۲ هزار نفر را تحت پوشش خود دارد و خدمات مختلفی را در قالب بیش از ۲۰۰برنامه به هموطنان ارائه می دهد.

شهرستان بهمئی با جمعیت ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.