داود طلوعی مطلق

به مناسبت هفته بسیج از فرماندهان واحد های مقاومت بسیج مدارس شهرستان بهمئی تجلیل شد

بی‌تقوايی عامل سقوط انسان است و فرد بی‌تقوا مانند ماشين بدون ترمز است كه موجب سقوط در پرتگاه می‌شود و بايد اين ملاك را در خود تقويت كنيم و خداوند دريچه‌های رحمتش را بر روی انسان‌های باتقوا می‌گشايد و مشكلات آنان را حل می‌كند.
کد خبر : 3225
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1399 - 0:12

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ،سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک هفته بسیج به ارائه گزارش مختصری از برنامه های بسیج دانش آموزی شهرستان پرداختند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی عرفانی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی خطاب به دانش آموزان گفت: اگر به دنبال برتری و ارتقای جایگاه انسانی خود هستیم باید این ملاک‌ها را بشناسیم و در همان راستا حرکت کنیم که در این راستا نخستین ملاک برتری تقواست و خداوند در آیه ۱۳ سوره حجرات می‌فرماید: «إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ؛ در حقیقت ارجمندترین شما نزد خدا پرهیزگارترین شماست»، تقوا به معنای خودنگهداری از گناه و معصیت و در واقع همانند ترمزی در حین ارتکاب گناه عمل می‌کند.

حجت الاسلام عرفانی گفت: بی‌تقوایی عامل سقوط انسان است و فرد بی‌تقوا مانند ماشین بدون ترمز است که موجب سقوط در پرتگاه می‌شود و باید این ملاک را در خود تقویت کنیم و خداوند دریچه‌های رحمتش را بر روی انسان‌های باتقوا می‌گشاید و مشکلات آنان را حل می‌کند.

در ادامه سرهنگ پاسدار باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در جمع فرماندهان واحد های مقاومت مدارس گفت:هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. گمان غلطی است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم. بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله و عدالت خواهی میلیون‌ها انسان باایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

سرهنگ پسنده :تشکیل بسیج مستضعفین، ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) از جمله اساسی‌ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه‌ها به حساب می‌آید که به برکت این دوراندیشی و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود، زمینه انقلاب دوم فراهم آمد و با سقوط لانه جاسوسی امریکا در تهران و برملاشدن ماهیت سلطه جو و تجاوزکارانه امریکا، شیطان بزرگ با ضربه‌ای سخت و جبران ناپذیر روبرو شد.
در پایان این مراسم از ۲۱فرمانده واحد مدارس شهرستان بهمئی با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.