۰ نظر
۳۴۲ بازدید

مسلم مختاری

به مناسبت هفته قوه قضائیه ؛ غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا در بهمئی + تصاویر

مزار شهیدان خوب از شهدای حادثه تروریسیتی شاهچراغ (ع) به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی عطر افشانی و گلباران شد.
کد خبر : 55764
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 15:39

 به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ رئیس دادگستری شهرستان بهمئی ، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان به همراه کارکنان این مجموعه ، اعضای شورای اداری و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان با حضور در مزار شهیدان هوشنگ و اُمید خوب با غبارروبی و گلباران مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی ، در آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا در این شهرستان که به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت ، با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای ۷ تیرماه و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای مقاومت و شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ ع گفت: چیزی که اکنون باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده، جان فشانی همین شهدایی است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم.

جاوید ریحانی با بیان اینکه ، از اولویت های دستگاه قضایی در شهرستان بهمئی ، جلب اعتماد عمومی ، اجرای عدالت ، افزایش رضایتمندی مردم و کاهش اطاله دادرسی است افزود: تلاش برای خدمت به مردم ، فراموش نکردن یاد و خاطره شهدا در خدمت رسانی صادقانه و دلسوزانه به مردم همراه با تعهد بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه ، با مساعدت و همکاری همه عوامل و نیروهای مجموعه قضایی در شهرستان بهمئی اقدامات خوب و مفیدی در حوزه های مختلف صورت گرفته است که قابل تقدیر است افزود: هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی برای ارائه آمار و عملکرد و همچنین خدمات این نهاد است.

در این مراسم نورانی و معنوی ، جمعی از مسئولان شهرستانی ، کارکنان دادگستری و مردم ، ضمن حضور در گلزار شهیدان خوب و بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدای والای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند و با عطرافشانی و نثار گل به مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ، از ایثارگری و رشادتهای این عزیزان تجلیل نمودند.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن نثار شاخه گل ، قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا ، با قرائت فاتحه یاد شهدای جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

از یکم تا هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

مسلم مختار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.