۵۰ بسته معیشتی غذایی بین دانش آموزان نیازمند شهرستان بهمئی توزیع شد

داود طلوعی مطلق

به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها استان خوزستان و گروه جهادی شهید رضا امینی بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی بسته های معیشتی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

با شیوع ویروس کرونا از سال گذشته، اقشار زیادی با از دست دادن فرصت شغلی خسارت دیدند و از این رو طرح کمک‌های مومنانه با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند شهرستان بهمئی به اجرا درمی‌آید.
کد خبر : 6241
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 21:09

به گزارش سایت خبری عصر آشنا سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی بیان کرد: در عصر کرونا حمایت از اقشار کم‌درآمد و محروم جامعه باید همواره در دستور کار قرار بگیرد که در این راستا حضور مردم و خیرین اهمیت ویژه‌ای دارد. از این رو نهمین دوره از طرح کمک‌های مومنانه به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان با توزیع ۵۰ بسته‌های معیشتی به ارزش ۱۲۰میلیون ریال به اجرا درآمد.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا از سال گذشته، اقشار زیادی با از دست دادن فرصت شغلی خسارت دیدند و از این رو طرح کمک‌های مومنانه با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند شهرستان بهمئی به اجرا درمی‌آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.