۰ نظر
۲۱۶ بازدید

مسلم مختاری

به همت قرارگاه محله اسلامی مسجد شهیدان جشانزاده جلسه پرسش و پاسخ فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی با مردم انجام شد

هدف از تحقق محله اسلامی، نهادسازی است که در نهایت رسیدن به مردم سالاری دینی را پیگیری می‌کند و الگوی ما جوشیدن کار از مساجد با نقش آفرینی مردم است
کد خبر : 45652
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 3:29

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا جلسه پرسش و پاسخ فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با مردم در مسجد شهیدان جشان زاده بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

سید صدرالله آوری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین و مسئول قرارگاه محله اسلامی مسجد شهیدان جشانزاده در این جلسه گفت:تحقق محله اسلامی به معنای حل تمامی مشکلات و رسیدن به جامعه و دولت اسلامی است و نقش امام محله در این مسیر بسیار تعیین کننده است.

وی اضافه کرد: هدف از تحقق محله اسلامی، نهادسازی است که در نهایت رسیدن به مردم سالاری دینی را پیگیری می‌کند و الگوی ما جوشیدن کار از مساجد با نقش آفرینی مردم است.

در این نشست ابتدا حاج آقای جویبار   امام جماعت مسجد به مناسبت میلاد امام محمدتقی(ع)و ورود حضرت امام خمینی(ره)و آغاز دهه مبارک فجر صحبت کردند.

سرهنگ جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی و توضیحاتی در رابطه با وضعیت فعلی شهرستان گفت:هدف از تشکیل نیروی انتظامی استقرار نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی و پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

در ادامه این جلسه مردم محله سوالاتی را نسبت به وظایف نیروی انتظامی مطرح کردند که فرمانده نیروی انتظامی و همکاران ایشان با سعه صدر پاسخگوی سوالات نمازگزارن مسجد شهیدان جشانزاده بوده اند

قرارگاه محله اسلامی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع)مسجدشهیدان جشان زاده

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.