پس از فرمایش مقام معظم رهبری و توصیه به همدلی و کمک مؤمنانه، این اقدامات توسعه یافت. به طوری که در هر گوشه و کناری از هیأت‌ها و امامزاده‌ها گرفته یا مساجد و حتی منازل خیران، بسته‌های معیشتی تهیه و بسته شده و بین نیازمندان توزیع شد.

داود طلوعی مطلق

به همت گروه جهادی شهید رضا امینی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی ۱۰۰بسته معیشتی بین دانش اموزان نیازمندان شهرستان بهمئی توزیع شد

گروه جهادی شهید رضاامینی از گروه های جهادی فعال در عرصه مبارزه با کرونا به شمار می‌رود، از همان ابتدای شیوع کرونا با تهیه مواد بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز به مهار این ویروس اهتمام ورزید.
کد خبر : 3215
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1399 - 9:37

به گزارش سایت خبری عصر آشنا،به همت گروه جهادی شهید رضا امینی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی ۱۰۰بسته معیشتی بین دانش اموزان نیازمندان شهرستان بهمئی توزیع شد.


سید فاضل موسوی مسئول گروه جهادی شهید امینی ناحیه بهمئی گفت :با شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های جهادی به منظور کمک به نیازمندان آغاز شد و پس از فرمایش مقام معظم رهبری و توصیه به همدلی و کمک مؤمنانه، این اقدامات توسعه یافت. به طوری که در هر گوشه و کناری از هیأت‌ها و امامزاده‌ها گرفته یا مساجد و حتی منازل خیران، بسته‌های معیشتی تهیه و بسته شده و بین نیازمندان توزیع شد.

گروه جهادی شهید رضاامینی از گروه های جهادی فعال در عرصه مبارزه با کرونا به شمار می‌رود، از همان ابتدای شیوع کرونا با تهیه مواد بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز به مهار این ویروس اهتمام ورزید.

حتی پس از توصیه رهبر معظم انقلاب برای کمک به نیازمندان، برنامه توزیع بسته‌های معیشتی را در دستور کار قرار داده و تا الان ادامه دارد.
سید فاضل موسوی در پایان از حمایت های بسیار خوب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی  سرهنگ باقر پسنده که در تقویت گروه های جهادی تلاش وافر دارند تقدیر و تشکر کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.