جهانگیرآشنا

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت حضور پرشور فرهنگیان در راهپیمایی روز جهانی قدس

زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به عنوان محور مقاومت و وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از انتفاضه و آرمان قدس شریف به عنوان مسئله اول جهان اسلام است.
کد خبر : 50284
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1402 - 5:43

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرده اند، متن بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح ذیل می باشد

 

بسم الله الرحمن الرحیم
سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ (سوره مبارکه اسراء، آیه ۱)
روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روزی است که باید به همه قدرتها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عُمّال خبیث شما نیست. «امام خمینی(ره)»
امروز مسئله فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.
«امام خامنه ای ( مدظله العالی)»
زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به عنوان محور مقاومت و وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از انتفاضه و آرمان قدس شریف به عنوان مسئله اول جهان اسلام است.

ضرورت بزرگداشت روز جهانی قدس به عنوان صدای رسا و کوبنده امت اسلامی بر علیه مستکبرین عالم برکسی پوشیده نیست. بی شک کمرنگ شدن و به فراموشی سپردن این یوم الله، از خواب های تعبیر نشدنی نظام سلطه به شمار می رود.

با توجه به شرایط خاص امسال، در حالی که تحولات ناشی از فروپاشی داعش و شکست خفت بار تروریست های تکفیری برای دستیابی به اهداف شوم خود از محور مقاومت و خیانت ها و خباثت های اخیر برخی دولت های به ظاهر اسلامی در عادی سازی رابطه با رژیم جعلی و صهیونیستی همراه با مواضع وقیحانه و شرم آور نیز تاکنون کاری از پیش نبرده است، با توجه به محدودیت های چند ساله شرایط کرونایی و عدم برپایی اقدامات میدانی، برگزاری شکوهمند و پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و بیداری و هوشیاری آحاد جامعه می تواند بار دیگر عزم، اراده و وحدت امت اسلامی را بویژه ملت انقلابی و قهرمان ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه را در معرض جهانیان قرار دهد.

سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.