۰ نظر
۱۲۴ بازدید

تاجگردون در خصوص هیچ‌یک از کاندیداهای محترم انتخاباتی سایر حوزه های انتخابیه استان نه اظهارنظری داشته ام و نه از کاندید خاصی حمایت میکنم

اینجانب در خصوص هیچ‌یک از کاندیداهای محترم انتخاباتی سایر حوزه های انتخابیه استان نه اظهارنظری داشته ام و نه از کاندید خاصی حمایت میکنم .
کد خبر : 68385
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 10:20

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،پس از کش وقوصهای فراوان در فضای مجازی ومتنهایی درباره غلامرضا تاجگردون و حمایت از سید علی محمد بزرگواری ،غلامرضا تاجگردون بارارسال پیامی در فضای مجازی  ازهرگونه پیام وجانب داری از طرف خودبرای کاندیدهارا رد کرد و  پیام ذیل را صادرکرد:

 

بسمه تعالی
بدینوسیله به اطلاع عموم مردم متدین و فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد علی الخصوص حوزه های انتخابیه بویراحمد ،دنا و مارگون و همچنین کهگیلویه بزرگ می‌رساند،ضمن دعوت از شما عزیزان برای حضور پرشور، حماسی در راهپیمایی امروز بیست دوم بهمن ماه و همچنین انتخابات پیش رو، اینجانب در خصوص هیچ‌یک از کاندیداهای محترم انتخاباتی سایر حوزه های انتخابیه استان نه اظهارنظری داشته ام و نه از کاندید خاصی حمایت میکنم .
همچنین بدین‌وسیله اعلام مى‌دارم با توجه به مشغله‌ها و فعالیت های گسترده ی انتخاباتی در امورات انتخاباتی سایر شهرستان ها دخالت نمیکنیم و توصیه ی هم ندارم بنابراین هر گونه اعلام حمایت بنده از هر کاندیدای انتخاباتی را رسما تکذیب میکنم.

در پایان متذکر میشوم هرگونه صدور اطلاعیه و اخبار پیرامون انتخابات تنها از طریق صفحه اینستاگرام و سایت رسمی اینجانب به آگاهی می‌رسد و تنها اخبار منعکس شده در این فضاها مورد تایید است.

غلام رضا تاج گردون
۲۲ بهمن ۱۴۰۲

 

تاجگردون در جواب فیلم منتشر شده  که مجری با لحن زشتی در اجماع حامیان حاج اقا بزرگواری بیان میکند به کفتار ها بگویید بدنبال پناهگاه باشید که شیران بازگشتندگفت:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.