۰ نظر
۱۵۲ بازدید

مسلم مختاری

تاکید مسئولان بهمئی بر نقش بی بدیل بانوان این شهرستان در عرصه های مختلف

نقش بی بدیل بانوان بهمئی در عرصه های مختلف و مشارکت اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست.
کد خبر : 7961
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 0:27

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ،امام جمعه شهر لیکک ، در دیدار جمعی از بانوان ، زنان و فعالان حوزه خانواده که با هدف تبیین نقش بانوان در انتخابات پیش رو ، در سالن اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی برگزار شد گفت : رشادتها، شجاعتها و از خود گذشتگی‌های بانوان بهمئی برکسی پوشیده نیست و نقش این قشر ، آن گونه که شایسته زنان فهیم این شهرستان است ، باید به جامعه معرفی شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد یوسف افروغی ، در گفتگو با جمع زیادی از بانوان شهرستان ، با بیان اینکه ، زنان و دختران این شهرستان باید باور‌های دینی ، مذهبی و فکری جامعه را رشد دهند و اعتقادات مردم را تقویت کنند و این انتخابات صحنه ای دیگر برای اثبات این موضوع هست افزود: در انتخابات پیش رو نیمی از جمعیت فعال و پرتلاش شهرستان را بانوان تشکیل می دهند و نقش بانوان به ویژه نسل جوان به عنوان یک فرهنگ غنی اسلامی و شیعی لازمه تحقق انتخاباتی سالم و پرشور انکارناپذیر است.

وی گفت :با حضور پرشور بانوان بهمئی و مشارکت عمومی در انتخابات آینده ، باید سیاست گذاری دقیق و برنامه علمی و عملی خوبی در راستای انتخاباتی سالم شکل بگیرد.

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان بهمئی هم در این نشست ، با اشاره به اینکه قوه قضاییه تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم ، برخورد با مخلان انتخاباتی و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی و همکاری و تعامل با بزرگان شهرستان به کار خواهد گرفت گفت : شعب خاص برای رسیدگی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در دادگستری شهرستان بهمئی تشکیل شده و همراه با مردم شهرستان و مسئولان در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش خواهیم کرد.

حبیبی منش با تقدیر از تلاش های بانوان بهمئی و مصمم بودن این قشر برای برگزاری انتخاباتی سالم افزود : قوه قضاییه اثبات کرده است که در امر دادرسی ، بی طرفی و استقلال بسیار خوبی داشته و دستگاه قضائی شهرستان با بی طرفی کامل و در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی ، تخلفات را مورد رسیدگی قرار خواهد داد تا حق و حقوقی از کسی ضایع نشود.

سرهنگ پاسدار علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح ، بر انتخابی درست و دقیق تاکید کرد و گفت : هر چند فشار‌های اقتصادی معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده ، اما انتظار می‌رود با انتخاب فردی اصلح و انقلابی دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم و پیشرفت ایران اسلامی را در زمینه های مختلف شاهد باشیم.

حکمت الله سنایی فرماندار بهمئی ، با بیان اینکه زنان سهم زیادی در موضوعات مختلف در شهرستان داشته اند و باید نقش سازنده ، اجتماعی و مشارکت صحیح خود را در برگزاری انتخاباتی سالم داشته باشند ، از مردم ، بویژه جوانان برای مساعدت و همکاری در راستای برگزاری انتخاباتی سالم دعوت کرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در شهر و روستاهای دور و نزدیک ، زمینه انتخاباتی موفق از نظر سلامت فراهم خواهد شد.

حکمت الله سنایی به مردم شهرستان بهمئی قول داد که همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سال ۱۳۹۸ برگزارشد تمام تلاش خود و مجموعه اداری را برای سلامت انتخابات به کار خواهد گرفت و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

ولی طلوعی مطلق مسئول شورای نگهبان  شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه ، شورای نگهبان به عنوان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام در جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مهم‏ترین نهاد‌های حکومتی است و در این راستا تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم به کار خواهد گرفت گفت : شورای نگهبان رکن نظارت کننده بر انتخابات مجلس و مراجعه به آراء عمومی است تا با نظارت بر آن ضمن جلوگیری از رقابت ناسالم انتخاباتی، از تخلفات، تقلب و خطا‌های احتمالی ، پیشگیری کند و این چنین پیشگیری مورد قبول هر جامعه‌ای است.

تراب جانشین نیروی انتظامی شهرستان بهمئی هم از آمادگی نیروی انتظامی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و تامین امنیت در انتخابات شهرستان بهمئی خبرداد.

در این مراسم تعدادی از بانوان شهرستان بهمئی خواسته ها و انتظارات خود را در راستای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی ، استفاده از ظرفیت بانوان در انتخابات و انتظارات خود از مسئولان شهرستان را ارائه کردند.

مسلم مختاری
خبرنگار و نماینده صداوسیما

      

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.