۰ نظر
۲۵۶ بازدید

تجدید میثاق با شهدا در اولین روز کاری فرمانده سپاه ناحیه بهمئی

سرهنگ غلامی نژاد فرمانده جدید شهرستان بهمئی کار خود را با میثاق و پیمان با شهدا آغاز کرد
کد خبر : 19267
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 15:15

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهمئی، با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام این شهرستان با ادای احترام و میثاق با آنان، بر ادامه راه انان در مسیر زندگی و کاری تاکید کرد.

مهدی غلامی نژاد، در اولین روز کاری در گلزار شهدای گمنام شهر لیکک حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان‌های والای امام راحل ره پیمان بست و گفت : امروزه هر انچه داریم از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است و وظیفه ماست که در خدمت رسانی به مردم به عنوان هدف شهدای عزیز، پیشگام باشیم.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مسئولان وام دار خون شهدا هستند که با اخلاص و صداقت در راه خدمت و دفاع از این سرزمین جان خود را فدا کردند، بنابراین ، به عنوان یک عضو کوچک، باید با کار و تلاش همراه با جدیت در راه خدمت به مردم ادامه دهنده این راه باشیم.

غلامی نژاد افزود: همواره باید دنباله رو شهدا باشیم و راه و هدف آنان را ادامه دهیم تا نظام اسلامی در مسیر واقعی قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بیان کرد: شهیدان راه دین، ایثار و فداکاری را به ما آموختند که از کشور عزیزمان و دینمان حفاظت کنیم و همواره زیر سایه ولایت ورهبری باشیم.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.