مسلم مختاری

تجلیل از برترین دانش اموزان و جانبازان دبیرستان شهید ستمی شهر لیکک با حضور مسئولان شهرستانی

در مراسمی از جانبازان، دانش اموزان برتر و فعال دبیرستان شهید ستمی شهر لیکک تقدیر شد.
کد خبر : 27385
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 7:43

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این مراسم با تقدیر از تلاشها، زحمات و برنامه ریزی های این مجموعه، عوامل و دست اندرکاران دبیرستان، فرهنگیان و خانواده ها گفت: علیرغم اوج گیری کرونا در چندماهه گذشته و ایجاد مشکلاتی برای دانش آموزان و مدرسه، اما تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا نهایت بهره وری برای دانش آموزان صورت گیرد.

غلامعلی مویدی همچنین به موفقیت های بیش از ۴۰ نفر از دانش اموزان این مدرسه در مقاطع مختلف اشاره کرد و افزود: در ماههای باقیمانده سال تحصیلی با نظارت کامل و پیگیری های لازم به روند ادامه دار تحصیلی کمک خواهیم کرد و کوچکترین سهل انگاری پذیرفتنی نیست.

وی از تعامل و همکاری علی محمدی فرماندار محترم شهرستان، حجت الاسلام افروغی امام جمعه محترم شهر لیکک و صداوسیما که نهایت همکاری را با این نهاد طی این مدت داشتند قدردانی کرد.

طیبی منش مسئول آموزش متوسطه دبیرستان شهید ستمی، بر همکاری هر چه بیشتر خانواده ها و تعامل ، همکاری و همفکری با مدرسه، در راستای بهبود وضعیت و کیفیت تحصیلی دانش آموزان و ارتقا آموزشی آنان تاکید کرد و گفت: دانش آموزانی که رتبه های برتر و عملکرد موفقی را داشتند، علاوه بر تلاش مضاعف و شبانه روزی خودشان و زحمات دبیران مدرسه، نشات گرفته از تعامل والدین و خانواده ها با مدرسه است.

در این مراسم نوجوان بسیجی شایان مختاری به عنوان مجری، غلامعلی مویدی مدیر آموزش و پرورش به عنوان سخنران، طیبی منش به عنوان نماینده دبیرستان، امیر حسین حسینی به عنوان قاری، آقای شکیبا زاده به عنوان مداح ، اقای محمد جهانی و یوسف زارع قلات به عنوان هماهنگ کننده و برنامه ریز، به همراه تعدادی از دانش آموزان و فرهنگیان مشارکت داشتند.

در پایان این مراسم از برترین دانش آموزان و جانبازان این دبیرستان تجلیل و قدردانی شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.