مسلم مختاری

تشکیل جلسه در استانداری به منظور پیگیری مصوبات سفر مسئولین استان به شهرستان بهمئی

 جلسه پیگیری مصوبات سفر‌های مسئولین ارشد استان به شهرستان بهمئی در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر : 44878
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1401 - 13:36

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ جلسه پیگیری مصوبات سفر‌های مسئولین ارشد استان به بهمئی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: در این جلسه برخی مدیران کل و معاونین مدیران حضور داشتند که مشکلات شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

علی محمدی افزود: یکی موضوعات مورد بررسی مربوط به زمین‌های اطراف برم الوان بود که در خصوص رفع مشکل نتیجه بسیار خوبی حاصل شد.

محمدی ادامه داد: ییک از مشکلات مهم در برخی روستا‌های شهرستان بهمئی مربوط به معابر پس از انجام خدمات خوب گازرسانی و اصلاح شبکه آب بود که بحث بهسازی و آسفالت این معابر در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در این جلسه همچنین موضوع گازرسانی به روستا‌های بخش ممبی و سرآسیاب مطرح شد که خوشبختانه موانع و مشکلات موجود با رایزنی‌های صورت گرفته برطرف شد.
محمدی ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه تنگ ماغر یکی از گردشگر پذیرترین مناطق شهرستان بهمئی است در این جلسه با حضور مدیر کل میراث فرهنگی قول احداث برخی زیرساخت‌های لازم داده شد که امیدواریم در عید نوروز امسال گردشگران شاهد وجود مشکلات نباشند.

فرماندار بهمئی گفت: در حوزه آنتن دهی در شهرک شهید چیره نژاد نیازمند یک جابه جایی دکل مخابراتی بود که مدیرعامل مخابرات قول همکاری داد که با این تغییر مکان حدود ۵ هزار نفر از نعمت ارتباط پایدار برخوردار خواهند شد.

علیرضا نیکروز گفت : در راستای پیگیری مصوبات سفر‌های متعدد استاندار و معاون عمرانی به بهمئی برخی مدیران کل، معاونین و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به همراه فرماندار و برخی مسئولین شهرستان بهمئی جلسه‌ای در دفتر معاون عمرانی برگزار شد.

نیکروز افزود: در این جلسه با توجه به اینکه در برخی موارد مشکلات زیادی وجود داشت، مسئولین ارشد دستگاه اقدامات در دستور کار را تشریح کردند.

وی ادامه داد: برخی از مشکلات با بررسی‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته در همین جلسه تعیین تکلیف شد و برخی هم به دلیل مشکلات موجود نیازمند بررسی‌ها و اقدامات بیشتری بود که در دستور کار پیگیری بیشتر قرار گرفت.

نیکروز گفت: عمده مشکلاتی که نیازمند پیگیری بیشتر بود در دو موضوع قرار می‌گیرد. بخش اول مربوط به بحث اعتبارات است که نیازمند تامین و تخصیص است و بخشی هم مربوط به نیاز به هماهنگی بیشتر بین دستگاهی است که در هر دو مورد اقدامات در حال بررسی و پیگیری است که امیدواریم در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

مدیر کل مدیریت بحران در پایان توضیحات خود اظهار داشت: شکی نیست که مسئولین ارشد استان نسبت به انچه که در سفر‌ها وعده می‌دهند، مصرانه پیگیر به نتیجه رساندن آن‌ها هستند و تلاش می‌شود که این مصوبات به بهترین شکل اجرایی شوند ضمن اینکه استاندار، شخصا و به شدت در خصوص سفر‌های استانی پیگیر است.

شهرستان بهمئی یکی از محروم‌ترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد است که در بخش‌هایی از این شهرستان بسیاری از خدمات عمومی نیازمند تلاش و همت مضاعف مسئولین است چیزی که در دولت جدید تلاش‌های زیادی برای آن شده است.

از جمله اقدامات طی یکی دو سال اخیر سفر‌های مکرر مسئولین ارشد استان شامل استاندار، معاون امور عمرانی، مدیر کل مدیریت بحران بوده که در هر کدام از این سفر‌ها مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان این مسئولین را همراهی کرده اند. در بیشتر این سفر‌ها به صورت میدانی مشکلات اولویت بندی و مصوباتی هم برای رفع آن‌ها گرفته شده است.

پیگیری این مصوبات از جمله اقدامات موثری است که می‌تواند در تکمیل سفر‌های صورت گرفته، منجر به رفع مشکلات شود. اقدامی که با حضور برخی از مسئولین شهرستانی و استانی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.