۰ نظر
۱۴۹ بازدید

تقدیر از کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره ملی اتودهای نمایشی بوکان

اختتامیه دومین جشنواره ملی اتودهای نمایشی بوکان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر : 61319
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 8:56

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی اتودهای نمایشی بوکان با تاکید براهمیت و لزوم برگزاری این نوع جشنواره اظهار کرد: جشنواره تئاتر، یکی از رخدادهای مهم و موثر در صنعت تئاتر است که اهمیت بسیاری در جامعه دارد. برگزاری این جشنواره‌ها باعث عرضه و نمایش آثار هنری، ترویج صداقت و اصالت در هنر تئاتر، تقویت جامعه هنری و البته تفریح و تسلی لذت‌بخش برای مخاطبان می‌شود.

وی گفت: اهمیت اولیه جشنواره‌های تئاتر به فرصتی برای هنرمندان جوان و نوآوران است تا آثار خود را به نمایش بگذارند و به پرورش استعدادهای جدید در زمینه تئاتر بپردازند. این موقعیت، انکشاف هنرمندان جوان را ترویج می‌دهد و فرصتی است تا نفرات تازه و با استعداد به لحاظ خلاقیت و نوآوری در عرصه تئاتر درخشش پیدا کنند.
نوروزی بیان کرد: علاوه بر فرصت اجرا، جشنواره‌های تئاتر یک فرصت برای پیشرفت هنرمندان هستند.

وی در آخر گفت: برگزاری جشنواره های تئاتر تأثیر بسزایی بر اهمیت ویژه‌ای از جمله ترویج هنر تئاتر، تقویت صنعت تئاتر، پیشرفت هنرمندان و جذابیت گردشگری در یک جامعه دارد. از این رو، حمایت و تشویق برگزاری این نوع رویدادها ضروری و حیاتی است.

دراین جشنواره از کارگردان اتود نمایشی «پرواز»  عادل چک‌زاده از کهگیلویه و بویر احمد که رتبه تقدیر کارگردانی را در این جشنواره کسب کرد و از وی تجلیل به عمل آمد.

چک زاده ازهنرمندان استان کهگیلویه وبویراحمدهست که بیش از چندین سال در رشته هنرهای نمایشی (کارگردانی وبازیگری)مشغول به فعالیت هست.

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.