۰ نظر
۱۹۵ بازدید

تقوا صرفا نماز خواندن نیست، اسلام بدون حمایت از برادران دینی و فرامین الهی کامل نیست/توصیه وحدانی‌فر به مسوول صمت کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه کهگیلویه توصیه‌‌ای به رئیس سازمان صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد کرد.
کد خبر : 63990
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1402 - 18:37

توصیه وحدانی‌فر به مسوول صمت کهگیلویه و بویراحمد

 

به گزارش پایکاه خبری عصرآشنا به نقل از فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت یکی از مصادیق تقوا در این روزها را حمایت مالی، معنوی، لسانی و قلبی از مردم مظلوم غزه عنوان و اظهار کرد: تقوا صرفا نماز خواندن نیست، اسلام بدون حمایت از برادران دینی و فرامین الهی کامل نیست.

امام جمعه کهگیلویه افزود: امروز وظیفه همه مسلمانان حمایت از مردم مظلوم غزه است.

وی با بیان این‌که صهیونیست تلاش می‌کرد فریاد مسلمانان به گوش جهانیان نرسد گفت: چهارهزار نفر به صورت زنده صحبت‌های سید حسن نصرالله را گوش کردند و سخنان ریاست جمهوری ایران در ریاض به عنوان نماد کامل انقلاب علوی بود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: رژیم صهیونیستی به جز کودک‌کشی کاری نمی‌کند و هنوز نتوانسته تصویری از کشته شدن یک فرمانده حماس را نشان بدهد.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که عده‌ای می‌گفتند مدافع گفتمان هستیم و نیازی به اسلحه نیست و امروز تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی می‌دهند اظهار کرد: از مسؤولان خواهان برخورد با چنین افرادی هستیم، از منابع جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند و این‌چنین سخن بگویند؟

وی بیان کرد: اگر کفار دست‌شان به مسلمانان برسد آن‌ها را زنده نمی‌گذارند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که جریان مقاومت با برنامه پیش می‌رود و تا امروز موفق بوده است گفت: موضع جمهوری اسلامی سخنان وزیر امور خارجه است که دست جبهه مقاومت بر ماشه است و صبری دارد اگر ولی فقیه اجازه دهد نه فقط تل‌آویو و حیفا بلکه گردنه‌های اشغالی را شخم خواهیم زد.

وی ولادت با سعادت خانم حضرت زینب(س) را تبریک گفت و عنوان کرد: پرستاری اجری مضاعف دارد و  پرستاران زندگی زینبی را در زندگی مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه کهگیلویه با توجه به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: سرانه مطالعه پایین است و به عنوان یک کشور متمدن اسلامی تلاش و توجه برای افزایش روزانه مطالعه بیشتر شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که استان ما فقط اسم توسعه را یدک می‌کشد و با وجود این‌همه ظرفیت توسعه یافته نیست گفت: وجود این‌همه معادن می‌تواند نیازهای استان را تامین کند اما در صنایع و معادن موفق عمل نشده و در بهره‌برداری‌ها خوب عمل نکردیم.

وی خواستار برنامه‌ریزی درست از این ظرفیت‌ها از مدیرکل جدید صمت استان شد و بیان کرد: کهگیلویه منابع فراوان دارد اما به آن‌ها توجه نشده که امیدواریم این مهم در برنامه شما گنجانده شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.