۰ نظر
۲۴۹ بازدید

داود طلوعی مطلق

تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی

در مراسمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی معرفی شد
کد خبر : 36234
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 19:14

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار بهمئی در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره به نقش مهم این نهاد گفت : باید با همکاری مجموعه این اداره ، درصدد رفع مشکلات موجود، تقویت نقاط قوت و پوشش نقاط ضعف برآمد.

علی محمدی ، رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی، استقلال فرهنگی و مصونیت جامعه از نفوذ فرهنگ های منفی، اعتلای آگاهیهای عمومی در زمینه‌های مختلف و شکوفایی استعدادها باید در دستور کار قرار گیرد افزود: رواج فرهنگ و هنر اسلامی، گسترش مناسبات فرهنگی ، اجرای سیاستهای رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه فرهنگ عمومی، شناساندن مبانی، مظاهر، اهداف انقلاب اسلامی از مهمترین این نهاد است که باید با جدیت دنبال شود.

وی همچنین از زحمات جهان طاعتی رئیس پیشین این نهاد و آقای مسلمی نیا تقدیر و تشکر کرد و از مدیریت جدید خواست تمام تلاش خود را برای توسعه و رونق بخشی این حوزه بکار گیرند.

جانمحمدخوبپور معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن تشکر وخیرمقدم از حضورفرماندار و همه روسای ادارات ومدعوین جهت حضور درتکیرم ومعارفه به بحث غدیر اشاره کرد و بیان داشتند:اگه غدیر نبود که تکلیف رسالت بیست ساله پیامبراعظم مشخص میشد وطبیعتا معلوم نبود چه بر سر همه زحمتها ومشقتهایی که پیامبراعظم کشیدند ورسالتی که وجود داشت می آمد بنابراین غدیر بعنوان بزرگترین عیددرجهان اسلام شناخته شد.
وی گفت:حتی مخالفین ومعاندیدن براین صحه گذاشتندو درکتب اهل سنت هم روایت غدیر روایت متواتر هست واین روز راتبریک عرض میکنم وامیداریم از شیعیان راستین امام متقیان باشیم..
خوبپور بیان داشت: سیاستهای فرهنگ وارشاد اسلامی در دولت دکتررئیسی بر این مبناست که ارتقاء فرهنگ عمومی در دستور کار دولت قرارگیرد یکی از اتفاقات مهم و جدید بحث تنظیم سند مهندسی وفرهنگی است که دراستان کارهای آن انجام شده و در ۱۶استان کشور نهایی شده و استان ما تقریبا در مرحله نهایی شدن هست .
معاون قران وعترت استان بیان کرد:یکی از دغدغه های که همیشه استانهای داشتند در بحث مسائل فرهنگی و نبوداعتبارات است ونبود امکانات و اعتبارات وکمبودهایی که بعضا دربحث سیاسگذاری فر هنگی بود والان باتدوین سند نظام مهندسی وسندمهندسی فرهنگی درحال برطرف شدن هست وریس جمهور به شورای انقلاب فرهنگی دستور داده که اعتبار خوبی پس از تدوین سند به استانها تزریق شود.
وی گفت: استان ما پس از ۲۰جلسه حدود ۲۵مسئله را شناسایی کردند که در نهایت ۵مسئله مهم شناسایی شد که در واقع ریز برنامه هایی که دراستان انجام میشود برمبنای ۵الویت قرارمیگیرد و همه دستگاههای فرهنگی دراین الویتها دیده شده و انشالله فعالیتهای فرهنگی روی ریل اصلی انجام میشود و امیدواریم باهمگرایی و همدلی دستگاهها دولتی که در کنارهم باشند بتوانیم برنامه های فرهنگی خوبی انجام دهیم..
خوبپور در پایان ضمن تشکراز وزیر و مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی تکریم رئیس پیشین و معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ومعرفی مدیر جدید را پایان بخش صحبتهای خود دانست وگفت:انشالله که مدیر جدید باتعامل با امام جمعه ،فرماندار و روسای ادارات شهرستان وهنرمندان کارهای فرهنگی وهنری خوبی را درشهرستان انجام دهند.

عادل پور جشیره رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی با اشاره به برنامه های مختلف خود در راستای سر و سامان دادن به حوزه فرهنگ و ارشاد و زیر مجموعه های این نهاد گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تحولات اساسی و سودمند در راستای کمک به این نهاد صورت خواهد گرفت.

در پایان این مراسم از خدمات آقای جهان طاعتی مدیر پیشین و آقای مسلمی نیا تقدیر شد و آقای عادل پور جشیره به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی انتخاب شد.

آموزشگاه هنری قلم رنگ شهرستان هم به نمایندگی از هنرمندان تابلو و لوح به رئیس جدید اهداء کردند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.